متاسفم، دیگر مرده پرست هم نیستیم!

آرش محمدی-روزگار بی رحمی شده و دیگر نمی توانیم روی انسانیت افراد حساب باز کنیم و در این وانفسا باید کلاهمان را طوری بگیریم که باد آن را نبرد!

می گفتند که ما ایرانی ها افراد مرده پرستی هستیم اما انگار همین خصوصیت تقریبا خوب که احترام فرد فوت شده را نگه می داشتیم و حتی از زمان بودنش هم عزیزترش می کردیم هم رفته رفته در وجودمان رنگ می بازد و به افرادی تبدیل شده ایم که تنها یک چیز برایمان اهمیت دارد، ترقی خودمان !

بله ترقی بد نیست اما اگر قرار باشد از آدم ها برای خودمان پله بسازیم و با رفتن روی سر و شانه هم و با له کردن همدیگر ، سیر صعودی را طی کنیم اتفاق بدی رقم خورده و نشان از آن داردکه حس هم نوع دوستی و بنی آدم اعضای یک پیکرند را در خود کشته ایم .

این ها را گفتم تا برسم به آن عکاسی که در قبر و به هنگام نهادن آخرین سنگ ها بر روی آرامگاه هادی نوروزی از آن عکس می گیرد و خیلی خوشحال و خندان به تهران باز می گردد تا آخرین عکس از هادی را رسانه ای کند. آخرین عکسی که تا به اینجای کار تنها دشنام و نفرین را برای این عکاس در پی داشته است و بس.

جالب اینجاست که حتی رسانه این عکاس هم سعی در هدایت کارمند خود به سمت راه درست نداشته و حتی این حرکت زننده را حمایت کرده و عکس را روی خروجی سایت خود قرار داده و حتی اصرار خبرنگاران حوزه پرسپولیس برای برداشتن این عکس از روی خروجی هم تاثیری روی آنها نداشت و وقتی خواسته پرسپولیسی نویس ها اجابت شد که دیگر کار از کار گذشته بود و این عکس فضای مجازی را پر کرده بود.

می گویند فلان نفر که این کار را کرده استقلالی بود. این دیگر چه صیغه ای است؟ مگر همین استقلالی ها نبودند که در صفحات شخصی شان حتی زودتر از پرسپولیسی ها دست به کار شدند و به سوگ 24 پرسپولیسی ها نشستند. این حرف ها پشیزی ارزش ندارد. انسانیت ربطی به پرسپولیسی یا استقلالی بودن ندارد. یک جو معرفت می خواست که دوستان نداشتند.

آقای عکاس ! آقای مسوول سایت ! آیا فکر کردی که اگر هانی در فضای مجازی با این عکس روبرو شود چه حالی خواهد شد؟ فکر کردی اگر هانا بزرگ تر شود و جایی این عکس پدر را ببیند چه تصویری در ذهنش نقش می بندد؟

اصلا به چی فکر کرده اید؟ فقط کلیک خوردن زیاد و مطرح شدن سایت؟ آن هم با استفاده ابزاری از یک نفر که دستش از این دنیا کوتاه است؟ راستی هادی کم در دوران حضورش در این دنیا با عکس ها و مصاحبه هایش برایتان منفعت داشت که حتی به جسدش هم رحم نکردید؟

فقط متاسفم...

602/602

کد خبر: 500194

وب گردی

وب گردی