درخواست وکیل بابک زنجانی از دادگاه/ ماجرای خنده وکیل و متهم

وکیل بابک زنجانی از رئیس دادگاه خواست از کارشناسان رسمی دادگستری در امور بانکی در بخش بین‌الملل استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، کوهپایه‌زاده در جمع خبرنگاران در مورد نحوه برگزاری دادگاه گفت: برگزاری دادگاه بر اساس قانون در حال اجراست، اما موکلم در ابتدای جلسه دادگاه اعتراض کرد که اعتراض او به جا بود.

وکیل بابک زنجانی گفت: نباید جزئیات دادگاه آن هم در مرحله کیفرخواست خارج شود، البته انتشار تصاویر موکلم و برخی اتهامات حتی قبل از تشکیل دادگاه هم در رسانه‌ها درج می‌شد و بهتر است خبرنگارانی که برای آنها احترام قائل هستم، به قوانین نگاهی داشته باشند.

او افزود: یک‌ سال و نیم تحقیق و بررسی نتیجه این کیفرخواست بوده است که در ۲۳۷ صفحه تنظیم شده اما این فقط یک ادعانامه است و صحت آن با دادگاه است.

کوهپایه‌زاده گفت: یکی از نقاط ضعف پرونده این است که ما از نظر کارشناسان رسمی دادگستری در امور بانکی بین‌المللی بهره‌مند نشده‌ایم و اگر قاضی صلاح بداند از این کارشناسان استفاده کند.

او در مورد لبخندهای میان خود و موکلش در این دادگاه، گفت: برخی از اظهارات معاون دادستان در خواندن کیفرخواست به دلیل داشتن اسناد و مدارک لازم قابل دفاع بود برای همین موکلم به من لبخند می‌زد و من با لبخند وی را به آرامش دعوت می‌کردم.

وکیل بابک زنجانی در مورد شرکت‌هایی که از تامین اجتماعی خریداری شده بود، گفت: بر اساس اصل خصوصی‌سازی، موکلم می‌خواست شرکت‌هایی را از تامین اجتماعی خریداری کند، اما این کار انجام نشد و اینکه تامین اجتماعی شکایت کرده است در حالی که هنوز جرمی مرتکب نشده و تشخیص هم با دادگاه است.

20102

کد خبر: 500243

وب گردی

وب گردی