سینما  قلهک این هفته میزبان هیچکاک و وودی آلن

سینما پردیس قلهم این هفته نیز به نمایش فیلم های می پردازد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ،این سینما امروز یکشنبه 12مهر در سانس اول ساعت 18:15 فیلم «39پله» را به نمایش خواهد گذاشت. این فیلم محصول سال 1935 و به کارگردانی آلفرد هیچکاک است. فیلم سانس دوم این روز نیز در ساعت 23:30 فیلم آنی هال است که فیلمی رمانتیک و کمدی به کارگردانی وودی آلن و ساخته شده در سال ۱۹۷۷ است.

روز دوشنبه 13 مهر نیز در سانس اول ساعت 18:15فیلم سونات پاییزی ساختۀ اینگمار برگمان کارگردان سوئدی محصول سال ۱۹۷۸ و با بازی اینگرید برگمن به نمایش درخواهد آمد. فیلم داستان زن پیانیست مشهوری است که پس از سال‌ها به دیدار دخترش که با او رابطه نداشته می‌رود. در سانس دوم ساعت 23:30 نیز فیلم بازگشت اکران خواهد شد. بازگشت فیلمی روسی ساختهٔ آندری زویاگینتسف در سال ۲۰۰۳ است. داستان فیلم داستان دو پسر بچه‌است که پدر آنها پس از ۱۲سال باز می‌گردد و می‌خواهد آنها را برای سه روز به گردش ببرد. این فیلم در جشنوارهٔ فیلم ونیز برندهٔ جایزهٔ شیر طلایی شد.

در روز سه شنبه 14 مهر فیلم نبراسکا در سانس اول ساعت 18:15به نمایش درمی آید. این فیلم محصول سال 2013 و به کارگردانی الکساندر پین است. در سانس دوم نیز فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت در ساعت 23:30 به نمایش در خواهد آمد. نام فیلمی جنایی از کارگردان انگلیسی گای ریچی است که در سال ۱۹۹۸ ساخته شد. فیلم درواقع یک فیلم سرقت است که داستان پسری با اعتماد به نفس بالا را هم تعریف می‌کند که می‌خواهد با حیله‌های کارت بازی،شرط بندی پوکر را ببرد اما ۵۰۰،۰۰۰ پوند به رییس یکی از بزرگترین خلافکاران شهر می‌بازد.برای اینکه پسر و دوستانش بتوانند قرض خود را پرداخت کنند تصمیم به سرقت از گروهی خلافکار دیگر که در آپارتمان کناری آنها زندگی می‌کنند می‌گیرند.

در روز چهارشنبه 15 مهر این سینما در سانس اول ساعت 18:15 نمایش دهنده فیلم همشهری کین خواهد بود. فیلمی درام به کارگردانی اورسن ولز و محصول سال ۱۹۴۱ کمپانی آر. ک. ئو آمریکا است. این فیلم در اکثر نظرسنجی‌های ۵۰ سال اخیر به‌عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما در صدر آرا قرار گرفته است. در سانس دوم ساعت 23:30 فیلم چشم‌اندازی در مه به نمایش درخواهد آمد. فیلمی ساخته تئو آنگلوپولوس محصول ۱۹۸۸ میلادی و ساخت کشور یونان است.

روز پنجشنبه 16 مهر نیز تنها در یک سانس ساعت 18:15 به اکران فیلم پشت و رو می پردازد. این فیلم یک پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی، فانتزی و کمدی به کارگردانی پیت داکتر است. این انیمیشن توسط استودیوهای پیکسار ساخته شده و توسط والت دیزنی پیکچرز عرضه شد. ایده اصلی و داستان فیلم توسط پیت داکتر نگارش شده است. این انیمیشن در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ عرضه شد. این فیلم دربارهٔ دختری به نام رایلی آندرسون است که در درون سر آن پنج حالت احساسی شادی، خشم، نفرت، ترس و غم وجود دارد و این پنج احساس در این تلاش هستند که رایلی را به کنترل خود درآورند.

روز جمعه 17 مهر در سانس اول ساعت 18:15 فیلم های کوتاهی از دیوید لینچ و رومن پولانسکی و لوئیس بونوئل به نمایش در می آید و در سانس دوم ساعت 23:30 فیلم بیخود از خود را به نمایش درخواهد آورد. یک فیلم در سبک علمی–تخیلی به گارگردانی تارسم سینگ است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. داستان فیلم درباره مردی ثروتمند است که به سرطان مبتلا و رو به مرگ است. وی تحت عمل جراحی پزشکی بسیار جدیدی قرار می گیرد که خودآگاهی او را به بدن مردی جوان و سالم منتقل می کند.

502/501

کد خبر: 500245

وب گردی

وب گردی