اتومبیلرانی ایمن در رالی گردشگری خانوادگی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، همزمان با هفته ملی کودک، رالی گردشگری خانوادگی را با عنوان حفظ جان کودکان در مسیر استان‌های تهران، البرز، مازندران، گیلان و قزوین برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی در ادامه فعالیت‌های فرهنگی- اجتماعی کمپین حفظ جان کودکان با ایمنی راه‌ها، کمک به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن در جامعه، توجه به کودکان در سفرهای زمینی و در داخل خودروها و همچنین در راستای تحقق بیش از پیش اهداف کمپین مذکور، در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

در این دوره از رالی‌های گردشگری خانوادگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که شرط حضور در آن داشتن مهارت در رانندگی و دقت و هوشیاری بالا است، شرکت کنندگان با راه‌های افزایش ایمنی در سفر، چگونگی حفظ و مراقبت از کودکان در خودروها، استفاده از صندلی کودک، شیوه‌های پرهیز از قرار گرفتن در موقعیت‌‌های خطر ساز و حادثه آفرین هنگام رانندگی، فرهنگ سفر، راه‌های حفظ محیط زیست و رانندگی صحیح، قوانین رانندگی، قواعد سفرهای گروهی، مسیر یابی، نقشه خوانی و ... آشنا می‌شوند.

این رالی ۳ روزه که در برگزاری آن شرکت‌ مرسا نیز مشارکت دارند، روز ۱۶ مهر ماه از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تهران آغاز می‌شود و پس از عبور از شهرهای مختلف استان‌های البرز، مازندران، گیلان و قزوین به استان البرز بازگشته و روز ۱۸ مهر ماه در شهر کرج به کار خود پایان خواهد داد.

کلاس توجیهی این رالی، روز ۱۵ مهر ماه در محل دفتر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی واقع در خیابان فیاض بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک ۳۳، برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این رالی و آگاهی از شرایط حضور در آن می‌توانند با شماره ۶۶۷۵۵۵۶۷ تماس بگیرند.

۲۰۱۰۷

کد خبر: 500450

وب گردی

وب گردی