افزایش 34 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر/ کاهش 18 درصدی سرقت مسلحانه و 9 درصدی قتل در یک سال قبل

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افزایش 34 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در تهران از کاهش 9 درصدی قتل و 18 درصدی سرقت مسلحانه در بازه زمانی مهر ماه 93 تا مهر ماه 94 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار سرتیپ ساجدی‌نیا در مراسم صبحگاه مشترک فاتب گفت:‌ بی‌تردید رسالت و وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت آحاد شهروندان و برقراری آرامش در جامعه است و فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز بر همین اساس تلاش کرده است با بهره‌گیری از امکانات خود در این راه بهترین تلاش خود را انجام دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگگفت : ما در زمینه صحت عملکرد و ارتقا بهره‌وری سازمانی موفق به کسب رتبه نخست طی 9 دوره در کارنامه یگانی شده‌ایم.

او گفت: همچنین در سال 94-93 دربین فرمانده‌های انتظامی سراسر کشور رتبه نخست را در ارزیابی رشد و تعالی فردی و سازمانی احراز کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: راه‌اندازی فوریت‌های 197 در تهران بزرگ از دیگر اقدامات مؤثر و سازنده پلیس پایتخت در راستای رعایت حقوق شهروندان و صیانت کارکنان است.

ساجدی‌نیا گفت: ما در راستای پاسخگویی به همه اقشار جامعه ارائه خدمات متنوع انتظامی و افزایش راه‌‌های اربتاطب با شهروندان سامانه پیامکی 110110 را در مرکز 110 تهران ایجاد کردیم تا شهروندانی که دارای مشکلات گفتاری هستند در طیف دریافت‌کنندگان خدمت از پلیس قرار گیرند.

او گفت: در بحث اقدامات انتظامی عملیاتی توفیقات خوبی در زمینه کاهش جرایم و افزایش دستگیری مجرمان و کشفیات داشته‌ایم به شکلی که در بازه زمانی مهر 93 تا مهر 94 انواع سرقت‌ها 9 درصد، قتل 9 درصد و سرقت مسلحانه 18 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در سوانح رانندگی نیز علیرغم افزایش تعداد وسایل نقلیه موفق به کاهش 23 درصدی تصادفات فوتی در شهر تهران شدیم.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: در مورد دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر افزایش 34 درصدی دستگیری‌ها را در کارنامه داریم اما در همین حال کاهش 10 درصدی در جمع‌آوری معتادین داشتیم. که این امر به دلیل فقدان اهتمام لازم متولیان امر در سایر سازمان‌ها است.

105105

کد خبر: 500538

وب گردی

وب گردی