تردد ۱۰.۵ میلیون موتورسوار در خیابان‌ها/موتورسیکلت عامل 25 درصد تصادفات


جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناجا با اشاره به تردد بیش از ۱۰.۵ میلیون موتورسوار در معابر، گفت:‌ بیش از ۲۵ درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت است.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سردار سرتیپ زاده‌کمند در پنجمین مسابقات موتورسواری سرعت با شعار «هیجان در مسابقه، آرامش در خیابان»، گفت: این برنامه، برنامه‌ای نمادین برای نمایش اقتدار و نظم است چرا که ما باور داریم با رعایت قانون، ضوابط و مقررات می‌توانیم آرامش را در استفاده از موتور داشته باشیم.

او افزود: بیش از ۲۵ درصد تصادفات ما مربوط به موتورسیکلت است و دقایق و لحظات متأثر‌کننده ما زمانی است که مشاهده می‌کنیم موتورسواری به علت رعایت نکردن قوانین دچار مشکل می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناجا گفت: بیش از ۱۰.۵ میلیون موتورسوار در معابر تردد می‌کنند و امیدواریم هیچ سانحه‌ای برای آنها روی ندهد.

زاده‌کمند ادامه داد :‌ امروز نیروی انتظامی افتخار دارد با مجاهدت خود امنیت و آرامش را برای مردم عزیز فراهم آورد و تلاش می‌کند با نثار جان و سلامتی خود نظم و امنیت را در سراسر کشور برای مردم عزیز فراهم کند تا شاهد توسعه کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناجا تأکید کرد: سالانه بیش از ده‌ها شهید توسط نیروی انتظامی تقدیم کشور و انقلاب می‌شود تا امنیت و آرامش در کشور برقرار شود.

105105

کد خبر: 500699

وب گردی

وب گردی