سخنرانی محیط طباطبایی و فرزانه طاهری در کانون

احمد محیط طباطبایی و فرزانه طاهری در قالب میزگردی، موضوع «انتقال میراث فرهنگی به آینده» را در روز پنج‌شنبه 16 مهرماه به بحث می‌گذارند.

به گزارش ایسکانیوز، در روز دوم هفته‌ی ملی کودک و همزمان با روزی که به «کودک، هنر و میراث فرهنگی» اختصاص یافته، احمد محیط طباطبایی و فرزانه طاهری در نشست‌های تخصصی این ایام در سالن کنفرانس شماره‌ی یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران حضور می‌یابند.

این میزگرد از سری برنامه‌های هفت‌گانه‌ی هفته‌ی ملی کودک است که با توجه به نام‌گذاری هر روز با حضور کارشناسان به بررسی یک موضوع کلی حوزه‌ی کودکانمی‌پردازد.

این نشست تخصصی از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود و علاوه بر کارشناسان و علاقه‌مندان، مربیان و کارشناسان کانونی نیز با هدف ارتقای سطح علمی و به‌روز کردن اطلاعات‌ خود در آن حضور خواهند داشت.

برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک با همکاری وزارت‌خانه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد مرتبط با کودکان، از 15 تا 21 مهرماه در تهران و هم‌زمان در مراکز استان‌ها با برپایی نمایشگاه، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، کارگاه‌های هنری و ادبی، نمایش فیلم و اجرای تئاتر و حرکت تریلی سیار در چند استان غربی کشور در کنار برنامه‌هایی برای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی در حال برگزاری است.

در تهران محوریت این برنامه‌ها در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب است.

502

کد خبر: 500795

وب گردی

وب گردی