دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار پتانسیل بسیارخوبی برای استان سمنان است

محمد سعیدی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در هفتمین  گردهمایی بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در واحد گرمسار گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بسیارتاثیرگذار وپتانسیل بسیارخوبی برای استان سمنان است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد سعیدی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در هفتمین گردهمایی بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در جمع اساتید و دانشجویان واحد گرمسار، ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بسیار تاثیرگذار وپتانسیل بسیارخوبی برای استان سمنان است.

دکتر محمد سعیدی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دکترای حرفه ای دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار سال گذشته و امسال در آزمون دکترای تخصصی دامپزشکی پذیرفته شده اند گفت: این نشان دهنده سطح علمی بسیار بالای این مجموعه است و پتانسیل بسیار خوبی برای استان سمنان به شمار می رود.

وی گفت دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بسیار تاثیر گذار است و حضور اساتید گرانقدر که هم کمک به مجموعه دامپزشکی در بخش اجرا و هم کمک به مردم، تولید و اشتغال هستند تداوم داشته باشد و انشاء الله دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار با رشد بیشترنقطه عطفی برای دامپزشکی کشور بشود.

دکتر سعیدی خطاب به دانشجویان دامپزشکی گفت:اکنون که در بخش دامپزشکی و برای خدمت به جامعه ورود پیدا کردید با یک شناخت بسیار خوب وارد عرصه بشوید و قدر دوران دانشجویی، کارآموزی و کارورزی را بیشتر بدانید و مطمئن باشید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پتانسیل بسیار خوبی دارد و در عرصه میدانی و کلینیکی بسیار خوب کار می کند و با توجه بیشتر، رشد و پیشرفت بیشتر داشته باشید.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه چهاردهم مهرماه به واسطه اهمیت شغل و حرفه دامپزشکی به عنوان روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده افزود: دامپزشکی با طیف بسیار وسیعی از علوم به صورت تخصصی سرو کار دارد و در حوزه های بسیار مختلفی ایفای نقش می کند و بسیار با اهمیت است.

وی حرفه دامپزشکی را بسیار سخت و نفس گیر اما بسیار مقدس و اثر گذار برشمرد که کل جمعیت انسانی به آن نیازمند هستند و بخش اعظمی از امنیت غذایی، اجتماعی، اقتصادی، تولید، اشتغال و امنیت سیاسی به دامپزشکی گره خورده است.

دکتر محمد سعیدی به گستره فعالیت حرفه دامپزشکی در بحث درمان حیوانات، سلامت فرآورده های دامی، سلامت جامعه انسانی و آنچه که مورد مصرف و حتی غیر قابل مصرف انسانی است اشاره کرد و افزود: در حوزه بیماری های مشترک و بسیاری از بیماری هایی که قابل انتقال از فرآورده های خام دامی و کنترل این بیماری ها در جمعیت دامی بر عهده دامپزشکی است و شما بخشی از این مجموعه هستید و این نشان دهنده اهمیت این بخش است.

هفتمین گردهمایی بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور سرپرست، معاونین، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده دامپزشکی در تالار آفتاب این واحد دانشگاهی برگزار شد.

20101

کد خبر: 500937

وب گردی

وب گردی