انگیزه عامل تیراندازی در زندان آباده هنوز مشخص نیست

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سربازی که با تیراندازی در زندان آباده منجر به کشته شدن 5 نفر از ماموران یگان حفاظت این زندان شد، گفت: این پرونده در دست بررسی است و هنوز انگیزه عامل تیراندازی مشخص نشده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، علی القاصی‌مهر در پاسخ به این سئوال که آیا انگیزه عامل تیراندازی در زندان‌ آباده مشخص شده است یا خیر؟ اظهار کرد: این پرونده در دادسرای نظامی مفتوح و تحقیقات در حال انجام است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان فارس، هنوز انگیزه سربازی که با تیراندازی در زندان منجر به فوت پنج نفر از ماموران یگان حفاظت شد، مشخص نشده است.

القاصی‌مهر در پاسخ به این سئوال که بخشدار آباده پیشتر گفته بود قرص اعصاب و روان در جیب عامل این تیراندازی پیدا شده است، گفت: چنین چیزی در پرونده ندیدم.

رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد که به محض تکمیل تحقیقات، نتیجه را اعلام می‌شود.

پنجم مهر ماه بود که سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اعلام کرد: سحرگاه (پنجم مهر) و دقایقی بعد از اذان صبح یکی از سربازان وظیفه زندان آباده بنا به دلایل نامعلومی اقدام به تیراندازی کرد که متأسفانه در پی این حادثه پاسیار نوذر احمدی و چهار نفر از سربازان وظیفه به‌نام‌های حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند. سرباز ضارب بلافاصله توسط مسئولان زندان دستگیر و برای تحقیقات و بررسی علل حادثه در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

20102

کد خبر: 500963

وب گردی

وب گردی