کسب عنوان مخترع برتر واحد یادگار امام(ره) در ایپاس 2015

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی و ایمنی (ایپاس 2015) از 13 مهر افتتاح شد و تا 16 مهر در مصلی امام خمینی (ره) تهران ادامه داشت افزود: در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت و 255 برند داخلی و خارجی از 31 کشور جهان در نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی و ایمنی 2015 تهران شرکت داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، علی اشجاران معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی(ره) در ادامه با اینکه واحد دانشگاهی یادگار امام خمینی (ره) شهرری نیز در حوزه اختراعات و ابتکارات در این نمایشگاه حضوری چشمگیر داشت به آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی واحد در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: ربات‌های جنگجو (تیرانداز)، مین یاب، کوادکوپتر (پرنده جستجوگر) و لباس ضد گلوله و ضد حریق از جمله دستاوردهای علمی و پژوهشی این واحد یادگار امام(ره) شهرری بود که در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

یادآور می شود تیم شرکت کننده واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری حائز رتبه برتر بخش اختراعات نمایشگاه و اخذ تندیس کنفدراسیون بین المللی اختراعات شد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد این دستاورد و موفقیت بزرگ علمی و پژوهشی را به رئیس، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تبریک عرض می‌کند.

گفتنی است نمایشگاه ایپاس در فضایی به مساحت 16 هزار متر مربع در قالب 475 غرفه و ده بخش نمایشگاهی با حوزه‌های ستادی امکانات آموزشی و خدماتی - رفاهی برگزار شد.

در نمایشگاه امسال تعداد 27 غرفه حمایتی به بخش مخترعان و نخبگان تخصصی اختصاص یافته است.

در این نمایشگاه 300 اثر از سوی بخش‌های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جامعه مخترعین کشور ارائه شده است که 90 اثر برگزیده در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

مجموعه شرکت کننده عضو مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی است.

20101

کد خبر: 501193

وب گردی

وب گردی