حیدری: به من بگویید دوستان صمیمی نوروزی کجا هستند؟!

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: اگر از من ایراد می گیرند که چرا در حضور دوستان مرحوم نوروزی برایش بازی یادبود گرفته ام به من بگویید که دوستان آن مرحوم کجا هستند و چرا پیشقدم نشدند؟!

سپهرحیدری کاپیتان سال های نه چندان دور پرسپولیس در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص بازی یادبود هادی نوروزی که قرار است امروز برگزار شود گفت: من برای احترام به بزرگان پرسپولیس لیستی را تهیه کردم و از همه سروران خودم خواستم که در این بازی که برای زنده نگه داشتن یاد هادی نوروزی است شرکت کنند که برخی از نفرات مثل احمدرضا عابدزاده و علی پروین اعتقاد داشتند که بهتر است این بازی بعد از چهلمین روز درگذشت آن مرحوم برگزار شود.

او ادامه داد : برخی هم بنابردلایل نامعلوم از من و این بازی انتقاد می کنند ک نمی دانم می خواهند چه چیزی را به اثبات برسانند. حالا امیدوارم دوستانی که قول بازی بعد از چهلم را دادند روی حرفشان باشند. البته منظورم آقای عابدزاده و پروین نیست و سایر دوستان را عرض می کنم. اما از نظر من خانواده نوروزی امروز احتیاج به همدردی دارند و باید با این مدل برنامه ها در کنارشان باشیم.

سپهر حیدری افزود: من شب قبل با همسرم به خانه هادی رفتیم و تمام برنامه هایمان را با خانواده اش مرور کردیم و برای ما مهم رضایت همسر ، برادر و فرزندان نوروزی است که آنها هم از این بازی حمایت می کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه پیرامون اسم خیرخواهانه روی بازی امروز که مورد انتقاد اهالی فوتبال هم قرار گرفته گفت: چه کسی گفته که این بازی خیرخواهانه است؟ این حرف ها بی اساس است. اصلا بدانید که ما به احترام هادی نوروزی حتی برای این بازی بلیط فروشی هم نکردیم. مگر هادی نیاز به این پول ها دارد؟ من فکر می کنم این حرف ها را هم همان آدم های حسود به راه انداخته اند.

اما دوستان صمیمی هادی از اینکه شما برای او بازی یادبود برگزار کردید ناراحتند و معتقدند نزدیک تر از حیدری به نوروزی هم بوده که بخواهد بازی یادبود برگزار کنند، او در این خصوص می گوید: ببخشید مگر من آدم کوچکی هستم؟ من هم رفیق صمیمی هادی بودم و همسرم با خانم او دوستی صمیمی دارند. این گناه است؟ اصلا به من بگویید که حالا آن رفقای صمیمی اش کجا هستند؟ چرا رفقای صمیمی اش برایش کاری نکردند؟ باز هم تاکید می کنم که من با اجازه خانواده اش این کار را انجام داده ام و حرف دیگران برایم مهم نیست.

حیدری در خصوص اینکه برخی این بازی را یک بازی تبلیغاتی برای مدرسه فوتبالش می دانند ، گفت: اصلا این بازی چه ربطی به مدرسه فوتبال دارد؟ شما این را به من بگویید.من نیازی به این مدل کارها ندارم. برخی نمی خواستند این بازی شکل بگیرد . عده ای عکس من و همسرم را در استادیوم آزادی انداختند و همان را برایم به حاشیه تبدیل کردند. اما تیرشان به سنگ خورد.

او افزود:هانی دیروز وقتی فهمید قرار است امروز به عنوان کاپیتان وارد زمین شود به حدی خوشحال شد که قابل وصف نیست. برای ما هم همین مهم است. امروز هرکس به دستگردی بیاید به عشق هادی است و قدمش روی چشم ما ، هرکس هم نیامد برای چهلم هادی برایش یک کاری بکنند.

حیدری در خاتمه خاطر نشان کرد: از پرسپولیسی ها توقع داشتم که برای این بازی که به نام نوروزی و برای خانواده اش است با ما همکاری کنند اما در کمال تعجب دیدم که استقلالی ها ساعت تمرین خود را عوض کردند اما پرسپولیسی ها حاضر نشدند این کار را انجام دهند.

602/602

کد خبر: 501471

وب گردی

وب گردی