سه نمایش «مضحکه شبیه قتل»، «تکه‌های سنگین سرب» و «مجلس انتقام جویی هملت» تا 18 مهر ماه جاری میزبان یازده هزار و ششصد و سی‌ونه تماشاگر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس آمار اعلام شده نمایش «مضحکه شبیه قتل» به کارگردانی حسین کیانی که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است تا تاریخ ۱۸ مهر ماه با ۲۶ اجرا، ۸ هزار و ۳۰۲ تماشاگر داشت. این سالن که ظرفیت آن ۵۷۹ تماشاگر است تا تاریخ یاد شده ۴ هزار و ۷۱۴ بلیت تمام بها، ۱۵۷ بیلت نیم بها، ۹۹۷ بلیت با تخفیف فروخت و ۲ هزار و ۱۶۴ مهمان داشت که به فروش ۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون و ۲۰ هزار ریال رسیده است.

نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به کارگردانی ایوب آقاخانی با ۳۱ اجرا در تالار چهارسو و ۲ هزار و ۳۱۹ تماشاگر به فروش ۲۲۷ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال رسید. ظرفیت سالن چهارسو ۱۲۴ تماشاگر است و این نمایش با یک هزار و ۳۷۴ بلیت تمام بها، ۷۹ بلیت نیم بها، ۱۳۳ بلیت با تخفیف و ۷۳۳ مهمان به کار خود پایان داد.

در سالن سایه نیز نمایش «مجلس انتقام جویی هملت» به کارگردانی حسین جمالی طی ۲۲ اجرا یک هزار و ۲۸۸ تماشاگر داشت و به فروش ۱۰۵ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال رسید. ظرفیت سالن سایه ۸۲ تماشاگر است و این نمایش تا تاریخ یاد شده ۶۱۷ بلیت تمام بها، ۴۸ بلیت نیم بها، ۸۰ بلیت تخفیف دار و ۵۴۳ مهمان داشته است.

نمایش «مجلس انتقام جویی هملت» و «مضحکه شبیه قتل» تا ۲۱ مهر در سالن های سایه و اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

501

کد خبر: 501499

وب گردی

وب گردی