افتتاح مجتمع تفریحی توریستی دشت‌نور چمستان/ پروژه گاز رسانی مرزن آباد به بهره برداری رسید

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری که با هیأت دولت به استان مازندارن سفر کرده است، امروز به عنوان نماینده رئیس جمهور وارد شهر نوشهر شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی فر در جریان بیست و سومین سفر هیأت دولت، وارد شهرستان مرزن آباد شد و با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه با حضور در مسجد المهدی (عج) شهر مرزن آباد پروژه گازرسانی این منطقه را افتتاح کرد.

به گفته مسئولان، این پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است، با بهره برداری از این طرح حدود 2هزار خانوار شهر مرزن آباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند. برای اجرای این طرح، عملیات شبکه گذاری به طول حدود 55 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع ونیز ایجاد ایستگاه 20 هزار مترمکعب در ساعت ایجاد شد.

همچنین همزمان با بهره برداری از این طرح حدود هزار و 750 انشعاب گاز مشترکین نیز وصل شد.

با توجه به فراهم شدن زیر ساخت های لازم گاز رسانی در این منطقه، پروژه گاز رسانی به حدود 16 روستای مسیر کلاردشت به مرزن آباد نیز تا اوایل سال 95 نیز انجام خواهند شد.

سلطانی فر در بیست و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان مازندران به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرهای نوشهر و چالوس سفر کرده است.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در ادامه سفر خود در جلسه شورای اداری مشترک نوشهر و چالوس، به نور و چمستان می‌رود تا در مراسم افتتاح پروژه دشت‌نور چمستان شرکت کند. همچنین فاز اول پروژه بزرگ مجتمع تفریحی توریستی دشت‌نور چمستان در سفر رئیس‌جمهور به استان افتتاح می‌شود.

این مجتمع در عرصه ۳۵ هکتاری بناشده است و فاز نخست آن با حضور معاون رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

این پروژه شامل ۶۱ ویلای اقامتی است که از این تعداد ۵۰ واحد تکمیل و ۲۵ واحد هم تجهیز شده که آماده بهره‌برداری است، پروژه مجتمع تفریحی توریستی دشت‌نور در غرب پارک جنگلی نور در فاصله سه کیلومتری از دریا و در محیط بکر و طبیعی واقع‌شده و ویلاهای این مجتمع را در متراژ ۱۴۰ تا ۴۰۰ مترمربع احداث کرده‌اند.

این پروژه دارای دریاچه به مساحت چهار کیلومتر با قابلیت ماهیگیری با قلاب و قایقرانی با پارو است، مجموعه ورزشی این مجتمع تفریحی توریستی، دارای زمین چمن فوتبال، زمین بسکتبال، والیبال، فوتسال، تنیس، مینی‌ گلف، پیست دوچرخه‌سواری، محوطه بازی کودکان، زمین سوارکاری با اسطبل مجهز، مانع سوارکاری و ۱۴ اسب با نژاد اصیل و همچنین سالن‌های بدن‌سازی مجهز است.

این پروژه شامل سالن همایش 600 نفره، سونا، استخر و سالن جشن کودکان است که با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال به بهرداری رسیده است.

بازدید از تعدادی پروژه‌های در حال سخت هم در برنامه سفر سلطانی فر پیش‌بینی‌شده است که در صورت امکان از پروژه‌های هتل پنج ستاره ساحلی در نور، مرکز تفریحی توریستی در بابل و مجموعه هتل چهار ستاره ممتاز در نوشهر هم بازدید می کند.

۲۰۱۰۷

کد خبر: 501510

وب گردی

وب گردی