جشن فارغ التحصیلی92 دانش آموخته دانشگاه آزاد گرمساربرگزار شد

دوازدهمین دوره جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد گرمسار با حضور 92 دانش آموخته، اعضاء هیات رئیسه، استادان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دوازدهمین دوره جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد گرمسار با حضور 92 دانش آموخته، اعضاء هیات رئیسه، استادان و دانشجویان برگزار شد.
در این مراسم که به همت حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده فارغ‌التحصیلان در محل تالار آفتاب واحد گرمسار برگزار شد از فارغ التحصیلان رشته های مختلف تجلیل شد.
طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و خانواده‌های آنان گفت: شیرین‌ترین لحظه برای مسئولان دانشگاه زمانی است که شاهد به ثمر نشستن تلاش و کوشش دانشجویان خود هستند و جشن فارغ‌التحصیلی برای تبریک این موفقیت است.
وی در ادامه گفت: در گذر زمان شاهد استقبال از دانشجویان جدید هستیم و خداحافظی و فارغ التحصیلی دانش آموختگان عزیزی که زمانی را در این دانشگاه سپری کردند و با عشق و علاقه تحصیل کردند و حال به مرحله جدیدی از زندگی پامی گذارند.
دکتر میرساردو با اظهار امیدواری از اینکه دانش آموختگان در مقاطع بالاتر، واحد گرمسار را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند گفت: ما بسیار خوشحالیم به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، دانشجویانی را پرورش دادیم، فارغ التحصیلانی را تربیت کردیم که دارای تخصص های مختلفی هستند و فصل جدیدی از زندگی را آغاز می کنند و به جامعه و کشور خدمت می کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد گرمسار ضمن آرزوی توفیق روزافزون برایدانش آموختگان در تمام مراحل زندگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار این افتخار را دارد که به عنوان رتبه 1 در واحدهای استان سمنان در رنکینگ بین المللی و رتبه 14 در بین کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مطرح باشد که این نشان دهنده این است که اساتید و دانشجویان ما فعال و پرتلاش بودند و به جامعه علمی خدمت می کنند. در این مراسم برنامه های متنوعی اجرا و از 92 دانش آموخته رشته های مختلف با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

20101

کد خبر: 501559

وب گردی

وب گردی