موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران از برگزاری دویست و هشتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور 370 ناشر و عرضه بیش از 37 هزار عنوان کتاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دویست و هشتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه از تاریخ 22 تا 28 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود. در این نمایشگاه 370 ناشر بیش از 37 هزار عنوان کتاب را در 190 غرفه عرضه می‌کنند. 11 ناشر نیز از استان در این نمایشگاه به صورت مستقیم حضور خواهند داشت. در بخش فروش متمرکز نیز 40 ناشر فعالیت خواهند نمود. برای این نمایشگاه 650 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در میان بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی، اجرای تئاتر خیابانی، نشست حافظ شناسی، کارگاه گرافیک، معرفی انجمن‌های موسیقی، نویسندگان استان، انجمن سینمای جوان و انجمن کاریکاتور از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از تاریخ 22 تا 28 مهرماه به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 501583

وب گردی

وب گردی