تبادل بورسیه دانشجویی بین ایران و آلمان

نشست مشترک مسئولان وزارت علوم و دبیرکل موسسه تبادلات علمی آلمان برگزار شد در این نشست بر همکاری‌های علمی و فناوری بین دو کشور تاکید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در این نشست مشترک، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و روسای دانشگاههای شهید بهشتی، علم و صنعت، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، رئیس مرکز روابط بین الملل، دانشگاه خوارزمی و مدیرانی از حوزه دانشجویی و پژوهشی وزارت علوم حضور داشتند.

در این نشست اعضای حاضر در خصوص گسترش همکاری‌های علمی و فناوری بین دو کشور با دکتر دورثه رونالد دبیرکل موسسه تبادلات علمی آلمان (daad)، تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین ضمن اعلام آمادگی و حمایت مسئولان آموزش عالی دو کشور بر توسعه همکاری مشترک و متقابل بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های دو کشور تاکید و مقرر کردند در زمینه تبادل بورسیه دانشجویی و آموزش عالی فنی و حرفه ای کارگروه مشترک تشکیل شود.

مؤسّسه مبادلات آکادمیک آلمان(DAAD ) یک مرکز بین‌المللی است که برنامه اصلی آن برقراری ارتباط میان دانشجویان، استادان و پژوهشگران سایر کشورها با مراکز آموزش عالی آلمان و پذیرش و آموزش آن‌ها در این کشور است.

20104

کد خبر: 502209

وب گردی

وب گردی