ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان  در قالب شورای عالی سیاست گذاری/مردم سالاری لیست مستقل نمی‌دهد

عضو حزب مردم سالاری گفت : تمام احزاب اصلاح طلب فعالیت خود را بر اساس شورای عالی اصلاح طلبان پیگیری می کنند یعنی حزب  اصلاح طلب جدایی نداریم که برنامه مستقل از این شورا داشته باشد.

میرزابابا مطهری نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب ایسکانیوز درباره فعالیت‌های انتخاباتی حزب مردم سالاری گفت:حزب مردم سالاری برای فعالیت در انتخابات با شورای هماهنگی جبهه اصلات و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان که اخیرا تشکیل شده هماهنگ است و به عنوان عضوی از شورای عالی اصلاح طلبان برنامه هایی که در این دو شورا تصویب شود مردم سالاری نیز مقید به اجرای این برنامه‌ها است .

وی در تصریح تشکیل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بیان کرد: البته این شورا در هفته گذشته تشکیل شد و اکنون در حال تدوین آیین نامه اجرایی داخلی است که احتمالا تا هفته دیگربه تصویب می رسد و اجرای آن از سوی احزاب آغاز خواهد شد .

مطهری نژاد با بیان اینکه مجموعه حزب مردم سالاری نیز بر اساس آیین نامه شورای عالی اصلاح طلبان برنامه های خود را تنظیم می‌کند وبه فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد،گفت: تمام احزاب اصلاح طلب فعالیت خود را بر اساس شورای عالی اصلاح طلبان پیگیری میکنند یعنی حزب اصلاح طلب جدایی نداریم که برنامه مستقل از این شورا داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه برنامه های انتخاباتی حزب مردم سالاری از چه زمانی به صورت علنی کلید می خورد گفت :مردم سالاری فعالیتهای خود را از تابستان آغاز کرده و برای ورود به مصادیق منتظر نهایی شدن آیین نامه اجرایی شورای عای اصلاح طلبان هستیم که در این آیین نامه اجرایی زمان ورود به مصادیق انتخاباتی پیش بینی شده است و اکنون نمی توانیم تاریخی مشخصی را برای ورود به مصادیق اعلام کنیم .

عضو حزب مردم سالاری با بیان اینکه حزب متبوعش در انتخابات مجلس لیست مستقل نمی دهد،گفت: ارائه لیست انتخاباتی مستقل از سوی مردم سالاری در انتخابات گذشته به این دلیل بود که گروهی از اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کردند و تجربه خوبی هم از آن روند نداریم اما خوشبختانه در انتخابات اسفند ماه که همه احزاب اصلاح طلب برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند نیازی به لیست مستقل نیست بنابراین ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان را در قالب شورای عالی اصلاح طلبان خواهیم داشت.

مطهری نژاد با اشاره به جلسات شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت :جلسه شورای مرکزی ماهانه حزب مردم سا لاری آبان ماه برگزار می‌شود اما هنوز تاریخ آن مشخص نشده است .

203/201

کد خبر: 502662

وب گردی

وب گردی