مأموریت یگان‌ ویژه مقابله با مخلان نظم جامعه است

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: نیروی انتظامی در مقابل منکرات و کسانی که می‌خواهند حقوق جامعه را به هر نحوی پایمال کرده و در جامعه قلدری کنند؛ می ایستد که این مهمترین وظیفه و مأموریت پلیس ویژه است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان های ویژه ناجا در مراسم صبحگاه مشترک این یگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرار رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) بیان کرد: مهم ترین هدف قیام امام حسین(ع)،امر به معروف و نهی از منکر بود، یعنی انسان زشتی ها و بدی ها را در محیط پیرامون خود از نیکی ها وخوبی ها تمییز دهد و در مقابل آن عکس العمل نشان داده و بی تفاوت نباشد.

او در ادامه گفت : اگر همه افراد جامعه در مقابل بدی ها عکس العمل نشان دهند؛ کسی به خود اجازه تکرار بدی ها را نمی دهد، اما اگر عقب نشینی کند و احساس مسئولیت نکند، قطعا زمینه برای فاسدان فراهم خواهد شد.

کرمی گفت: بُعد دیگر امربه‌معروف و نهی از منکر، تشویق به‌خوبی هاست، اگر خوبی‌ها را تبلیغ نمائیم، به یقین بدی ها کمرنگ خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی در تکمیل سخنان خود و با اشاره به وظیفه اصلی نیروی انتظامی گفت: وظیفه اصلی و اساسی نیروی انتظامی و یگان ویژه، امربه‌معروف و نهی از منکر است. نیروی انتظامی می خواهد در مقابل منکرات بزرگ، زورگویان، ستمگران و کسانی که می‌خواهند حقوق جامعه را به هر نحوی پایمال کرده و در جامعه قلدری کنندمی ایستد که این مهمترین وظیفه و مأموریت پلیس ویژه است.

سردار کرمی ایستادگی در مقابل زشتی‌ها، نترسیدن از نهیب دشمن و یاوه‌گویی‌های دولت‌های مستکبر عالم و در حین حال دفاع از محرومین و ارزش‌های انقلاب و خون پاک شهیدان و همچنین ایجاد امید و نشاط در جامعه که بزرگ‌ترین معروف است را جزء مأموریت های یگان ویژه دانست و گفت: اقتدار ، توانمندی، عکس‌العمل به‌موقع یگان ویژه در مقابل تهدیدات، در جامعه ایجاد امید و نشاط و دشمنان را مأیوس می‌کند.

رئیس پلیس ویژه ناجا در بخش دیگر از سخنان خود به نحوه آموزش در یگان ویژه اشاره کرد و افزود: کارکنان یگان های ویژه ناجا همچنان باید آموزش هایی را که می بینند منجر به مهارت افزایی آنها شود؛ یعنی هرکس در شغل و تخصص خود باید حرفه ای شود و مهارت های لازم را کسب کنند.

او عملیات بزرگ مردم یاری اربعین حسینی (ع) را یک فرصت در معرفی توانمندی و مردمی بودن یگان ویژه دانست و افزود: به دلیل عملکرد خوب یگان های ویژه در سال گذشته، فرمانده محترم ناجا مقرر فرمودند؛ امسال هم حفظ نظم و امنیت مراسم اربعین درمحورهای مهران، شلمچه و چزابه تحت مسئولیت قرارگاه ظفر قرار گیرد .

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان گفت : مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ناظر ما هستند؛ ان شاء الله بتوانیم مانند سال قبل از این امتحان بزرگ سر بلند بیرون آییم .

105105

کد خبر: 502743

وب گردی

وب گردی