درخشان: باید برای مربی های داخلی ارزش قائل باشیم/پرسپولیس مدعی قهرمانی است

سرمربی سابق تیم پرسپولیس,باید درخواست های سرمربی های داخلی را گوش بدیم و برای انها ارزش قائل باشیم,این درست نیست که فقط حرف سر مربی های خارجی را گوش بدیم و سایر مسایل اهمیتی نداشته باشد.

حمید درخشان در گفت گو با خبرنگار ایسکانیوز,گفت: محمد خاکپور سرمربی لایقی است و بهترین گزینه برای تیم فوتبال المپیک است و اگر به خواسته های خاکپور گوش بدیم 100 درصد بهترین نتیجه ها رو می گیریم. این درست نیست که ما فقط از مربی های خارجی حمایت کنیم و تمام حرفای آنها را انجام دهیم و به نظر من این مربی بهترین گزینه برای تیم امید است.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره ی عملکرد دیروز این تیم گفت: دیروز شاهد بازی خیلی خوبی بودیم و 3 امتیاز لازم را گرفتیم. تیم ما در مقابل سیاه جامگان موقعیت های فراوانی ایجاد کرد و خوشحالم که در نهایت با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شدیم.

وی در پاسخ به اینکه ایا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد, گفت:همه چیز ممکن است, فاصله تیم ها در جدول زیاد نیست که قهرمانی پرسپولیس را غیر ممکن تلقی کنیم, پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد هم سرمربی خوبی پس شانس قهرمانی برای این تیم وجود دارد.

حمید درخشان درباره ی اینکه ایا برد دیروز پرسپولیس در دربی تاثیر گذار است یا نه,گفت: خیر تا دربی چند یک بازی دیگر مانده است و باید ببینیم که این بازی ها چگونه برگزار می شود ولی برد دیروز تاثیر زیادی روی دربی ندارد.

وی همچنان درباره نوسان زیاد تیم پرسپولیس, گفت: این تعطیلات لیگ نه تنها باعث افت پرسپولیس بلکه باعث عقب افتادن تمام تیم ها شد زیرا بازیکن با شرایط و تمرینات تیم خود خو می گیرد و این تعطیلات باعث می شود شرایط بدنی و فکری بازیکن به کلی تغییر کند و بازیکن آنطوری که باید پیشرفت نداشته باشد.

601/602

کد خبر: 523017

وب گردی

وب گردی