برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم عزاداری شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ظهر امروز با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ،جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر برگزار شد، حاضران در سوگ شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش به عزاداری پرداختند.

حسینیت در کنار اسلامیت، سفینه نجات مردم ایران است

دکتر میرزاده در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع)، تأکید کرد: حسینیت جاری و ساری در کنار اسلامیت در کشور ما، یک مصباح هدایت و سفینه نجات برای تمامی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه حسینیت و علاقه به امام حسین (ع) و مکتب او، پس از انقلاب اسلامی موجب عزت و موفقیت و صلابت مردم ایران شد، گفت: به خاطر وجود روحیه سازش ناپذیری که مردم کشورمان از قیام امام حسین (ع) یاد گرفته اند، توانسته ایم در بسیاری از جبهه ها درمقابل کشورهای دیگر به موفقیت های بزرگی دست یابیم.

دکتر میرزاده افزود: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکره با کشورهای قدرتمند دنیا و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کنار پرچم ابرقدرت های جهان، علاوه بر صلابت رهبری، تدبیر دولت و دانش هیأت مذاکره کننده، به علت روحیه سازش ناپذیری و عدم تسلیم در برابر زور بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پیروزی بزرگ هسته ای ما در بستری از مقاومت ملت، در چارچوب اسلامیت و حسینیت محقق شد.

وی با بیان اینکه ما باید در کشور خود قدر امام حسین (ع) و مکتب عاشورایی او را بدانیم، تصریح کرد: باید با شرکت در مراسم سوگواری اباعبدالله (ع)، وابستگی خود را به او و راهش که ضامن هدایت ما به عنوان چراغ هدایت و کشتی نجات است، بیشتر کنیم.

در ادامه این مراسم با مداحی یکی از مداحان اهل بیت ، عزاداران حسینی به سوگواری این واقعه عظیم و مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش پرداختند.

20101

کد خبر: 533094

وب گردی

وب گردی