کنگره ملی حضرت اباالفضل العباس (ع) در واحد نراق برگزار می شود

دبیر اجرایی کنگره ملی حضرت اباالفضل العباس (ع) از برگزاری این کنگره در آذر سال جاری همزمان با روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، جواد دهقانی، درباره برگزاری کنگره ملی حضرت اباالفضل العباس (ع) گفت: این کنگره شامل مقاله، دلنوشته، داستان و شعر است که 3 آذر بررسی بخش مقالات آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق صورت می‌گیرد.

او با توجه به برگزاری بخش‌های داستان، شعر و دلنوشته کنگره ملی حضرت اباالفضل العباس (ع) با همکاری نهادهای مردمی و مذهبی کاشان در این شهر گفت: بخش دلنوشته این کنگره هفته آ‌ینده در آران و بیدگل و بخش داستان و شعر همزمان با اربعین حسینی در مشهد اردهال برگزار خواهد شد.

دهقانی با بیان اینکه احتمال دائمی شدن این کنگره وجود دارد،‌ گفت: با توجه به برگزاری سطح کشوری کنگره ملی حضرت اباالفضل العباس (ع) احتمالا از سال آینده دبیرخانه دائمی آن ایجاد شود.

دبیر اجرایی کنگره ملی حضرت اباالفضل العباس (ع) با توجه به موضوع این کنگره گفت: ویژگی شخصیتی حضرت اباالفضل العباس (ع) مد نظر است و تمامی علاقه‌مندان تا پایان آبان سال جاری فرصت ارسال آثار به این کنگره را دارند.

او با بیان اینکه این کنگره یکی از طرح‌های ماندگار فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق محسوب می‌شود، گفت: نخستین بار دانشگاه آزاد زنجان همایشی در باب سبک زندگی حضرت اباالفضل العباس(ع) برگزار کرد که فقط در سطح استانی بود اما این کنگره ملی و در سطح کشوری برگزار خواهد شد.

دهقانی با توجه به داوران این جشنواره گفت: 7 استاد حوزه و دانشگاه داوری این کنگره را برعهده دارند و مقالات برتر به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

او گفت:‌ به 5 نفر از منتخبان این جشنواره علاوه بر لوح قدردانی و تندیس به ترتیب برتری از یک میلیون و سیصد هزار تومان تا پانصد هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

20104

کد خبر: 533175

وب گردی

وب گردی