امیر سرتیپ باقری :توان پاسخگویی به هر تهدیدی را داریم

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:امروز عرصه آمادگی نیروهای مسلح، هم در عرصه زمین، هم فضا و به طور کلی همه ابعاد به گونه‌ای است که توان پاسخگویی به هر تهدیدی را در هر نقطه‌ای دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ محمدحسن باقری درگردهمایی بسیجیان بخش سعدآباد دشتستان هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا را نقطه قوت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح با یک اشاره فرمانده معظم کل قوا حاضرند در هر نقطه‌ای و هر زمانی با هرگونه تهدید به نحو احسن مقابله کنند.

امیر باقری با اشاره به این‌که نیروهای مسلح درس آموخته مکتب عاشورا هستند، افزود: عاشورا یک روز نیست بلکه عاشورا روزی است به بلندای تاریخ بشر و هر جا حق در برابر باطل قرار گیرد، آنجا عاشوراست و هر جا که باید به ندای حسین پاسخ داد، آنجا کربلاست.

وی راز ماندگاری عاشورای حسینی را ولایتمداری خواند و گفت: راز موفقیت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس رهبری امام راحل و پیروی از قیام عاشورا بود.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به حرکت‌های صورت گرفته برای پیشگیری از نهضت بیداری اسلامی تاکید کرد: شیطان بزرگ امریکا و وابستگانش همه داشته‌هایشان را بسیج کرده‌اند که جلوی بیداری اسلامی را بگیرند. داعشی‌ها نیز می‌خواهند با حمایت استکبار چهره اسلام را در عالم زشت نشان دهند، که البته خیالی باطل است.

امیر سرتیپ باقری افزود: دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و ما نیز باید بصیرت، معرفت، امام شناسی و دشمن شناسی خودمان را برای مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب آماده کنیم.


20203

کد خبر: 533319

وب گردی

وب گردی