مدیرعامل شرکت ملی  پالایش و پخش: آماده ورود به فصل سرما هستیم

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: آماده ورود به فصل سرما و تامین سوخت مورد نیاز کشور در صورت برودت هوا هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به نامه سازمان مدیریت بحران کشور درباره احتمال وقوع زمستان بسیار سرد در کشور به شانا، گفت: این شرکت از آمادگی کامل برخوردار است و ذخیره سازی های مورد نیاز برای فصل زمستان انجام شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

عباس کاظمی افزود: پیش بینی های لازم و تدابیر مورد نیاز به طور کامل انجام شده و امسال با توجه به وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی و تزریق گاز به شبکه شاهد امنیت پایدار انرژی خواهیم بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای تامین سوخت نیروگاه ها از سوی وزارت نفت انجام شده و نیرو گاه ها با کمبود سوخت مواجه نخواهند بود.

کاظمی با بیان این که کشورهای ژاپن و کره جنوبی علاقمند به حضور در طرح های توسعه ای پالایشگاه های کشورمان هستند، گفت: با کشورهای اسپانیا، برزیل و هند به منظور خرید پالایشگاه های جدید نفت مذاکره هایی با هدف تامین امنیت انرژی انجام شده است و این امر یکی از سیاست های نفتی ایران در پساتحریم خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، افزود: تولید بنزین کشور به زودی با بهره برداری از چند طرح توسعه ای پالایشی افزایش می یابد و پالایشگاه های اصفهان، لاوان و بندرعباس بنزین را با بالاترین کیفیت تولید خواهد کرد.

401401

کد خبر: 533425

وب گردی

وب گردی