شایعه  افزایش حقوق پس از رتبه بندی فرهنگیان تکذیب  شد

اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، برخی شایعات مربوط به افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی فرهنگیان و عدم محاسبه آن در میزان حقوق بازنشستگی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در اطلاعیه اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آمده است، رتبه بندی حرفه ای معلمان در اجرای تصویب نامه شماره ۱۰۹۹۳/ت۵۰۵۱۰ ﻫ مورخ ۲ اردیبهشت ماه ۹۴ هیات محترم وزیران و مصوبه شماره ۱۲۶۳۳۹ مورخ ۲۱ شهریور ماه ۹۴ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از اول مهر ماه ۹۴ برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرا شده و افزایش ناشی از اجرای رتبه بندی به امتیاز حق شغل آنان اضافه شده است.

این اطلاعیه می افزاید؛ به استناد ماده ۱۰۶ قانون مدیریت خدمات کشوری، مبنای محاسبه کسور بازنشستگی کارمندان مشمول این قانون: حقوق ثابت (حق شغل + حق شاغل + فوق العاده مدیریت ) به اضافه فوق العاده های مستمر و فوق العاده بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مزبور است.

بنابراین با توجه به این که از حق شغل کارکنان کسور بازنشستگی کسر می شود، پس در میزان حقوق بازنشستگی هم موثر خواهد بود.

در خاتمه اعلام می دارد؛ تمام احکام با نرم افزار واحدی صادر می شود و چنانچه بر خلاف موارد فوق اقدامی صورت گیرد، مستند مربوط ارایه شود تا ضمن بررسی، اقدام لازم انجام شود.

20104

کد خبر: 533445

وب گردی

وب گردی