برگزاری   سمینار « طراحی آینده » در دانشگاه آزاد اسلامی علوم دارویی

به همت کانون صبای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد علوم دارویی با هدف ترویج فرهنگ هدفمندی در زندگی اولین کارگاه از  سلسله کارگاه های زندگی هدفمند با عنوان « طراحی آینده» برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، روز دوشنبه 4 آبان ماه به همت کانون صبای دفتر نهاد نمایندگی معظم رهبری اولین کارگاه از سلسله کارگاه های زندگی هدفمند با عنوان « طراحی آینده» با دکتر شاهین فرهنگ و استقبال پرشور دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار شد.

در این کارگاه دکتر فرهنگ در خصوص واژه هایی چون آرزو، هدف، مقصد و تفاوتهای آن توضیحاتی ارائه دادند که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.

فرهنگ در بخشی از سخنان خود گفت: موفقیت یک انتخاب است، انسان های موفق انتخاب میکنند برنده بودن را و انسان های ناموفق انتخاب میکنند بازنده بودن را، یکی از چیزهایی که مارا موفق میکند استفاده درست از فرصت هاست که ما از دست میدهیم.

وی افزود: ۹۷درصد مردم جهان بی هدف هستند و درک درستی از هدف ندارند و اغلب انسان ها هدف زندگی را با آرزو و مقصد اشتباه میگیرند در حالی که هدف تفاوت بسیار زیادی با آرزو و مقصود دارد.

فرهنگ در تعریف هدف گفت: هدف خواسته ای دقیق و روشن است که به محض اعلام و بارها پس از اعلام ذهن ما را درگیر می کند تا احتمال رسیدن به آن را نزدیک کند.

شایان ذکر است، جلسات بعدی این کارگاه با موضوعات نگاه نو به زندگی و هیچ اتفاقی اتفاقی نیست در روزهای 13 آبان و 1 آذرماه در دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی برگزار خواهد شد.

20101

کد خبر: 533602

وب گردی

وب گردی