آغاز همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه‌های اسپانیا

نمایندگان اعضای ائتلاف چهارگانه دانشگاه های اسپانیا موسوم به A-۴U با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از نزدیک با امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، نمایندگان اعضای ائتلاف چهارگانه دانشگاه های اسپانیا موسوم به A-۴U با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از نزدیک با امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

این هیأت بلندپایه از دانشگاه‌های اسپانیا در نشستی مشترک با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و رئیس دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای همکاری مشترک برای امضای تفاهم نامه همکاری پرداختند.

بر مبنای این دیدار مقرر شد طرفین نسبت به تمهید اقدامات لازم به منظور امضای توافقنامه همکاری از طریق مکاتبه و با امضای رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس A-۴U را فراهم کنند.

ایجاد برنامه های پژوهشی و آموزشی مشترک مورد علاقه طرفین، از قبیل تبادل استاد و دانشجو، همکاری مشترک در راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره‌های با مدرک دوگانه، مشارکت در تبادل اطلاعات، برنامه های بازدید و اردوهای علمی دوطرفه برای دانشگاهیان، برنامه های فرهنگی، برگزاری مشترک کنفرانس‌ها، کارگاه‌های آموزشی و ارائه سمینار و دوره‌های آموزشی مشترک، محورهای مورد توافق در این تفاهم نامه است.

اعضای A-۴U متشکل از ۴ دانشگاه دولتی طراز اول اسپانیا در زمینه های آموزش، پژوهش و خلاقیت است که براساس رتبه بندی QS این دانشگاه‌ها جزو ۵۰ دانشگاه جوان با قدمت زیر ۵۰ سال جهان هستند.

20104

کد خبر: 533674

وب گردی

وب گردی