دانشگاه آزاد اسلامی در دوران بلوغ هم انعطاف پذیری خود را حفظ کرده است

جلسه هماهنگی تدوین برنامه راهبردی ششم واحدها و مراکز دانشگاهی استان تهران و پیش بینی بودجه سال 1395 در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این جلسه با حضور دکتر سیدمهدی رضایت، رییس واحد علوم دارویی و رییس شورای برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان استان تهران،دکتر حمیدی فر مشاور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه، مهندس منیری، دبیر کمیته برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان استان تهران، معاونان پژوهش و فناوری، مدیران و مسئولین برنامه ریزی و بودجه واحدها و مراکز دانشگاهی استان تهران در دبیرخانه هیات امنای استان تهران به منظور هماهنگی تدوین برنامه راهبردی ششم واحدها و مراکز دانشگاهی استان تهران و پیش بینی بودجه سال 1395 تشکیل شد.

در این جلسه دکتر رضایت ضمن تشکر از دکتر مهرداد نوابخش، دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، به دلیل پیگیری تشکیل جلسات کمیته های مختلف، کمیته برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان را از مهمترین کمیته ها برشمرد و گفت: استان تهران بیش از 30 درصد کل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را پوشش داده است و می بایست مدیران آن قوی و الگوی سایر استان ها باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از اساسی ترین وظایف مدیران، برنامه ریزی صحیح و به موقع می باشد، چرا که این موضوع از الزامات برنامه ریزی کاری و تسریع در امور است.

رییس شورای برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان استان تهران اظهار داشت: یک مدیر باید از قدرت برقراری ارتباطات و تعاملات سیاسی و اجتماعی بسیار بالایی برخوردار بوده و از قدرت بکارگیری افراد و امکانات موجود در حوزه برنامه ریزی، مالی و اداری برخوردار باشد تا بتواند به موفقیت دست یابد.

رضایت در خصوص سیکل زندگی سازمانی گفت: با رسم منحنی یک سازمان گفته می شود که آن سازمان متولد شده است و دوره طفولیت خود را می گذراند. هر سازمانی یک دوره نوجوانی دارد و بعد از این مرحله وارد مرحله بلوغ می شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سازمانی بزرگ و پیچیده است که در دوران بلوغ هم انعطاف پذیری خود را حفظ کرده است.

رییس واحد علوم دارویی اظهار داشت: سازمان هایی که برنامه ریزی ندارند منجر به شکست خواهند شد و بلوغ و نگهداری این مرحله به دست مدیران می باشد که با توجه به آینده نسبت به برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت اقدام کنند.

در ادامه این جلسه هماهنگی لازم جهت تدوین برنامه ششم توسعه دانشگاه و پیش بینی بودجه سال 1395 به عمل آمد.

20101

کد خبر: 544115

وب گردی

وب گردی