وزیر رفاه دولت روحانی یک روز پس از بدحال شدن در جلسه هیات دولت/ عکس

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه ۶ آبان ۹۴ براثر فشار کار، در جلسه هیات دولت بدحال شد و اورژانس بالای سرش آمد و به بیمارستان رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی غروب یک روز بعد (پنجشنبه) تصویری از حضورش در دفتر وزارتی در اینستاگرام منتشر کرد و متنی را درهمین باره نوشت؛

گاهی اوقات در زندگی اتفاق هایی رخ می دهد که انسان به ارزشهای جدیدی پی می برد. من دیروز بر اثر فشار کاری و روحی ، کم خوابی و برخی از چالش های حوزه کاری، دچار تنگی نفس و مشکلاتی در فشار خون شدم. برایم دلگرم کننده و ارزشی بود که عده ای که نه دیده ام، نه می شناسم و شاید تا پایان عمر هیچ رابطه ای جز در دنیای مجازی با آنها نداشته باشم، بدون هیچ خواسته ای، با ایمیل و پیام های شخصی با ابراز نگرانی، برایم آرزوی سلامتی کردند. دریافتم که دوستی های ناب در نسل جدید چقدر قوی وجود دارد و به من یادآوری نمود که می توان جهان مجازی را باور کرد. باید به جای اندیشیدن به ابعاد منفی فضای مجازی، به کارکردهای مثبت آن نیز مجال بروز دهیم. ارتباطات شکل گرفته در این فضا، هرچند بر پایه تکنولوژی و به نوعی تنهایی انسان هاست اما می تواند ارتباطات موثر و مفید برای ارتقای جامعه را سامان دهد.

و اما نکته دلنشین تر ، پیام های برخی از معلولان است که تنها یک بار آنها را دیده ام و دیگر مجال دیدارشان پیش نیامده. این ایمیل ها از دختری با دو پای معلول و تعدادی از نوجوانان بی سرپرست، لذت شیرینی کار را در من مضاعف کرد و من بیشتر به این دریافت رسیدم اگر صادقانه کار کنیم دنیایی از زیبایی ها در کنار ماست. اگر عاشقانه خدمت کنیم، روابط عاطفی انسانی می تواند ورای همه مسوولیت های ظاهری، پایه هایی مستحکم برای اعتماد عمومی و خیر جمعی را بنیان گذارد.

از همه دوستان عزیزی که از طرق گوناگون، ابراز نگرانی کرده و جویای حالم شدند ، تشکر کرده و سلامتی و شادی برایشان آرزو می کنم.

شرح عکس: من، امروز در دفتر کارم

20106

کد خبر: 544190

وب گردی

وب گردی