رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرکرد / کلنگ زنی شهرک فناوری آزاد

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور شرکت در هشتمین جلسه هیأت امنای استان چهارمحال و بختیاری، به شهرکرد سفر کرده، کلنگ شهرک فناوری آزاد این واحد را به زمین زد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده به همراه جمعی از معاونان و مدیران صبح امروز وارد اصفهان شد و پس از دیدار با حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی این شهر، راهی شهرکرد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه، در بدو ورود به شهرکرد، با حضور بر مزار شهدای گمنام آرمیده در واحد شهرکرد، یاد و خاطره قهرمانان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

دکتر میرزاده و همراهان، مورد استقبال مهندس قاسم سلیمانی (استاندار)، امیرعباس سلطانی (نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی)، مجید جلیل (نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی)، دکتر حمیدرضا عزیزی (نماینده مردم فارسان و اردل)، سید سعید زمانیان (نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی)، دکتر مرادی (معاون سیاسی استاندار)، سلیمانی (معاون اجرایی استاندار)، دکتر قاسمی پیربلوطی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری) و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی قرار گرفتند.

در ادامه، کلنگ احداث شهرک فناوری آزاد (طرح شفا) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد واقع در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این واحد، به دست دکتر میرزاده بر زمین زده شد. این شهرک در فاز اول در 5 هکتار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

دکتر میرزاده همچنین از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی واحد شهرکرد شامل کلکسیون گیاهان دارویی و معطر، پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمانی ارگانیک و... بازدید کرد.

شایان ذکر است دکتر میرزاده در بدو ورود به شهر اصفهان مورد استقبال حسن کامران (نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی)، دکتر فروغی (رئیس واحد اصفهان) و دکتر امیری (رئیس واحد نجف آباد) قرار گرفت.

20101

کد خبر: 544308

وب گردی

وب گردی