رییس صندوق اعتبارات هنر: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به عنوان یک بازوی توانمند برای کشور عمل کند

رییس صندوق اعتبارات هنر با ابراز خرسندی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی هنری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام و با این ظرفیت عظیم منابع انسانی چه در حوزه هیات علمی و چه دانشجویان، می تواند به عنوان یک ابزار و بازوی معتبر برای فعالیت در حوزه های مختلف در کشور باشد.

غلامرضا خلیل‌ارجمند در حاشیه امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد تهران‌غرب به ایسکانیوز گفت: سعی ما بر این است تا بتوانیم حوزه اقتصاد، فرهنگ و هنر را از حیث علمی، محتوا و نیروی انسانی دانشمدار، توسعه دهیمو بر همین اساس شرایط امضای این تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم کردیم.

رییس صندوق اعتبارات هنر در ادامه گفت: در نظر داریم تا برای گسترش برنامه های این حوزه، فعالیت خود را با دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌غرب شروع کنیم و تمایل داریم تا از این طریق این فعالیت ها به سطح دانشگاه ها انتقال پیدا کند.

او با اشاره به لزوم ارتباط دانشگاه با فضای فرهنگی و هنری در جامعه گفت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. بدون شک این مسیری است که همه ما طی کرده ایم و همچنین آیندگان هم در این راه قدم می گذارند. توجه به این نکته که اگر کشور، بر پایه علمی باشد به مراتب تصمیماتی که اتخاذ می شود، منطقی تر و بر پایه اعتدال و فرهنگ های درست خواهد بود.

خلیل ارجمند با بیان تاثیر گذاری موضوعات اجتماعی موجود در جامعه از بعد مادی، فرهنگی هنری تاثیر خواهد گرفت ادامه داد: افرادی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، ازحیث اشتغال، تجربه کاری و ارتباطات احساس می کنند در دنیای جدیدی قرار دارند، و به همین دلیل مجددا به سمت دانشگاه ها بر خواهند گشت. اما این مسیر، مسیر غلطی است. باید دانشجویان را در دوران دانشجویی با بازار کار و محیط صنعت آشنا کنیم تا از این طریق به رشد کشور کمک کنیم. این تفاهم نامه بر پایه این تفکر شکل و امضا شده است.

رییس صندوق اعتبارات هنر در ادامه با ابراز خرسندی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی هنری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام و با این ظرفیت عظیم منابع انسانی چه در حوزه هیات علمی و چه دانشجویان، می تواند به عنوان یک ابزار و بازوی معتبر برای فعالیت در حوزه های مختلف در کشور باشد.

او در پایان با اشاره به این موضوع که نباید بگذاریم دانشگاه آزاد وارد کشمکش های سیاسی شود، بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه آزاد، می تواند بار بخش زیادی از حوزه های اجرایی در کشور را بر دوش بکشد.

20101

کد خبر: 544444

وب گردی

وب گردی