جدال حساس شهرداری گرگان برابر دانشگاه آزاد

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران با دو دیدار حساس همراه است؛ در این مسابقه‌ها شیمیدر میزبان پتروشیمی است و شهرداری گرگان به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ لیگ برتر بسکتبال ایران به هفته دوم خود رسیده که در حساس‌ترین بازی فردا (دوشنبه) شیمیدر تهران میزبان پتروشیمی بندرامام است. شیمدر تیم تازه وارد این فصل از مسابقات با ترکیب جوانی که دارد در نخستین گام شهرداری گرگان را شکست داده و حالا باید در رقابتی دشوار برابر تیم مدعی پتروشیمی به میدان برود.

ماهشهری‌ها نیز که این فصل با ترکیبی خوب کارشان را آغاز کرده‌اند در دیدار اول خود برابر ثامن مشهد مغلوب شده‌اند و مطمئنا با انگیزه بسیار بیشتری عازم تهران می‌شوند تا نخستین بردشان را در لیگ جشن بگیرند؛ همین شرایط باعث شده تا این مسابقه یکی از دیدارهای حساس‌ هفته دوم باشد.

دیگر مسابقه این هفته که می‌تواند حساسیت زیادی داشته باشد دیدار شهرداری گرگان برابر دانشگاه آزاد است. دانشگاهی‌ها که لیگ را مقتدرانه آغاز کردند و در مسابقه نخست نفت را بردند عازم گرگان شده‌اند و باید به مصاف شاگردان ایزدپناه بروند. شهرداری گرگان بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد و مطمئنا با هماهنگ‌تر شدن به تیمی قدرتمند تبدیل شده و می‌تواند برای شاگردان مصطفی هاشمی دردسرساز شود.

در ادامه رقابت‌ها لیگ برتر شهرداری تبریز میزبان آینده سازان میهن اصفهان و به دنبال دومین برد خود است. نفت آبادان که این فصل بازیکنان خوبی به خدمت گرفته بعد از شکست برابر دانشگاه میزبان ثامن مشهدی است که لیگ را خوب آغاز کرده و بعد از برد برابر پتروشیمی به دنبال ادامه روند خوبش است.

در آخرین مسابقه هفته دوم نیز نیروی زمینی در تهران میزبان شهرداری اراک است. این دو تیم در فصل گذشته لیگ دسته یک رقابت نزدیکی داشتند که در نهایت نیروی زمینی در آن موفق بود اما حالا با شرایط متفاوتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ از یک طرف شهرداری اراک دو ملی‌پوش و یک بازیکن خارجی دارد اما نیروی زمینی ترکیبی از بازیکنان جوان در تیمش جای داده است.

برنامه کامل هفته دوم:

شیمیدر – پتروشیمی – ساعت 16 – سالن آزادی

شهرداری گرگان – دانشگاه آزاد – ساعت 16 – سالن امام گرگان

نفت آبادان – ثامن مشهد – ساعت 16 – آبادان

شهرداری تبریز – آینده سازان میهن – ساعت 16 – تبریز

نیروی زمینی – شهرداری اراک – ساعت 18 – سالن آزادی تهران

جدول رده‌بندی:

1.دانشگاه آزاد

2.شیمیدر

3.شهرداری اراک

4.ثامن مشهد

5.شهرداری تبریز

6.نیروی زمینی

7.پتروشیمی

8.آینده سازان میهن

9.شهرداری گرگان

10.نفت آبادان

602/604

کد خبر: 544512

وب گردی

وب گردی