گلریزان  برای آزادی کودکان و نوجوانان   کانون اصلاح و تربیت

گلریزان جمع آوری کمک های نقدی برای آزادی کودکان و نوجوانان  دارای محکومیت مالی کانون اصلاح و تربیت به همت انجمن حقوق شناسی و گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی  با حضور حقوقدانان ، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار می شود .

زهره حاجیان: برای شرکت در این حرکت فرهنگی – اجتماعی ، امکان اهدای کمک مالی به صورت نقدی و با خرید آثار دستی کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت نیز وجود دارد .

بر اساس این گزارش با توافقات صورت گرفته با اداره کل زندان های استان تهران ،همه مبالغ جمع آوری شده در مراسم گلریزان با مطالعه تک تک پرونده های کودکان و نوجوانان فقط برای آزادی آنها صرف می شود و مازاد مبالغ احتمالی برای آزادی کودکان و نوجوانان کانون های اصلاح و تربیت شهرهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید: شهروندان در صورت عدم امکان حضور در مراسم و تمایل به اهدای کمک نقدی می توانند مبالغ اهدایی خود را به حساب جاری شماره 2171311223009 (بانک ملی شعبه ارکیده) به نام حساب هدایای مردمی کانون اصلاح و تربیت تهران واریز کنند و فیش واریزی را به انجمن حقوق شناسی و یا خانه اندیشمندان فکس یا ایمیل کنند .

شماره تلفن خانه اندیشمندان غلوم انسانی :88911611 و شماره تلفن انجمن حقوق شناسی :22144625 است.

گفتنی است مراسم گلریزان روز سه شنبه 12 آبان از ساعت 15 تا 18 در خیابان کریم خان زند ،خیابان استاد نجات اللهی ،خانه اندیشمندان علوم انسانی ، سالن فردوسی برگزار می شود .

ایمیل : www.iranianlls.org

105105

کد خبر: 544586

وب گردی

وب گردی