«برنارد مرده است» را ناصر تقوایی افتتاح می کند

ناصر تقوایی زنگ افتتاح نمایش «برنارد مُرده است» را به صدا درمی‌آورد.

به گزارش ایسکانیوز، «برنارد مُرده است» اولین تجربه‌ی کارگردانی علی سرابی (بازیگر) در تئاتر است که اجرای خود را از روز دوشنبه - 11 آبان‌ماه - در سالن استاد ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر آغاز می‌کند.

افتتاح این نمایش قرار است توسط ناصر تقوایی و با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه‌ِ فرهنگ انجام شود.

در «برنارد مُرده است» مرتضی اسماعیل کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی (به ترتیب ورود به صحنه) بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کشورهای اشغال شده در جنگ جهانی دوم برای بالا نگه داشتن روحیه سربازهای اسیر دست به اقدامی عجیب زدند. زنان جوان داوطلبانه برای اسرا نامه نوشته و احساسات، خاطرات و گاه عشق را به آنان هدیه می‌کردند. برنارد که با یکی از این نامه‌ها عاشق زنی جوان به نام هلن شده، به همراه دوست خود ژاک از اردوگاه فرار کرده و به سوی هلن می‌آید، اما در بین راه به دست نازی‌ها کشته می‌شود. ژاک وارد ماجرایی پیچیده می‌شود و …

علی سرابی، بازیگر تئاتر در اولین تجربه کارگردانی خود یکی از نقش‌های این نمایش را بازی می‌کند. این بازیگر و کارگردان پیش از این تله تئاتر «هویت» را برای شبکه چهارم سیما ساخته بود.

عوامل نمایش «برنارد مُرده است» عبارتند از: بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی/ کارگردان: علی سرابی/ مدیر تولید: محمد قدس/ طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی/ طراح لباس: الهام معین/ طراح گریم: سارا اسکندری/ طراح پوستر و بروشور: فریده براتی/ طراحی و مهندسی صدا: آیدین الفت/ موسیقی: آنکیدو دارش/ طراح نور و عکاس: مصطفی قاهری/ دستیار کارگردان: عباس امیری/ منشی صحنه: پانیذ باقری/ مدیر صحنه: داود ونداده.
503502

کد خبر: 544613

وب گردی

وب گردی