همایش کاهش فقر، آموزش کودکان و سازمان های غیردولتی-تجارب آموخته برگزار می‌شود

همایش «کاهش فقر، آموزش کودکان و سازمان‌های غیر دولتی- تجارب آموخته» 12 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز همایش «کاهش فقر، آموزش کودکان و سازمان‌های غیر دولتی– تجارب آموخته 12 آبان ماه سال جاری توسط معاونت رفاه اجتماعی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری کمیسیون‌ملی‌یونسکو و دفتر یونیسف در ایران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش که با حضورجمع کثیری از صاحب‌نظران، کارشناسان و ذی‌نفعان، برگزار می‌شود جمع‌آوری، مستندسازی و تبادل تجارب مؤسسات غیر دولتی در حوزه آموزش کودکان و کاهش فقر است.

شناسایی و بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش، برنامه‌های حمایت اجتماعی متمرکز بر آموزش و کاهش فقر کودکان، نقش سازمان‌های غیر دولتی در ارائه خدمات حمایت اجتماعی کودک محور، حمایت‌های اجتماعی از کودکان فقیر بازمانده از تحصیل، نقش خانواده و نهادهای مردمی در تدوین و اجرای برنامه‌های حمایت اجتماعی از کودکان بازمانده از تحصیل، نقش سیاست‌گذاران دولتی و نهادهای بین‌المللی در تدوین برنامه‌های حمایت اجتماعی کودک محور، از محورهای برگزاری این همایش است.

گفتنی است،در این همایش تجارب موفق مؤسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه آموزش کودکان و کاهش فقر، توسط داوران ارزیابی و 10 پروژه برتر انتخاب و تقدیر می شوند همچنین کتابی از تجارب ارائه شده توسط مؤسسات دولتی در این زمینه تدوین و چاپ می شود.

105105

کد خبر: 544850

وب گردی

وب گردی