نشست مدیر کل آموزش و پژوهش و فن‌آوری ایمیدرو با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

نشست تخصص مدیر کل آموزش و پژوهش و فن‌آوری سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سالن همایش های دانشکده فنی مهندسی این دانشگاه برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز، سیدشمس الدین سیاسی راد مدیرکل آموزش و پژوهش و فن‌آوری ایمیدرو طی نشستی با دکتر شیخ الاسلامی ریاست ، دکتر طوسی زاده معاون پژوهش و فناوری و مسئولین پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به تشریح اولویت پژوهشی سازمان ایمیدرو و نحوه استفاده از 10 درصد حقوق دولتی مربوط به معادن پرداخت.

این جلسه که با حضور مهندس هاشمی مدیر پژوهش و دکترجزایری مدیر آموزش ایمیدرو ، مهندس افشین رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی ، مهندس نکاحی مدیر عامل نظام مهندسی معدن خراسان رضوی ، دکتر گل محمدی معاون توسعه مجموعه سنگان خواف همراه بود ، اعضای هیات علمی واحد مشهد با فعالیتهای ایمیدور آشنا شدند .

در ادامه این نشست، چالش ها و فرصت های پیش روی ارتباط با صنعت و معدن کشور با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه معاون پژوهش و فناوری واحد مشهد به تشریح قابلیت ها و دستاوردهای واحد مشهد در بخش پژوهش پرداخت .

مدیرکل آموزش و پژوهش و فن‌آوری ایمیدرو در جلسه ای دیگری با ارزیابی طرح های منتخب پژوهشی واحد مشهد ، دو طرح را انتخاب نمود که پس از تایید سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی به سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ارسال شود .

شایان ذکر است : پیش از این ، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که زمینه‌های همکاری شامل راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، تدوین و تالیف کتاب‌های سودمند در حوزه معدن و صنایع معدنی، اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها ، انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور ، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی به ویژه مقاطع ارشد و دکترا در راستای نیازهای تحقیقاتی ایمیدرو است.

گفتنی است : در هیمن راستا 10 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هدف ارائه ایده و طرح نو در جهت بهینه سازی مجتمع سنگ آهن سنگان خواف از این مجموعه بازدید به‌عمل آوردند .

20101

کد خبر: 544917

وب گردی

وب گردی