حجت الاسلام علی عسکری: حفظ اتحاد می تواند پیروزی قطعی و نهایی را نصیب کشور کند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، حفظ اتحاد کشور می تواند پیروزی قطعی و نهایی را نصیب ایران اسلامی کند. خوشحال هستیم که بعد از گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این شعار تحقق عینی پیدا کرده و باعث اتحاد دوچندان در کشور شده است.

حجت الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت گرامی داشتن روز 13 آبان به ایسکانیوز گفت: 13 آبان از نظر انسان های مسلمان، استکبارستیز و انقلابی یوم الله نامیده می شود. امام راحل درباره این روز فرمودند«دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را در 13 آبان اشغال کردند با عمل انقلابی خود ضربه بزرگ بر پیکره امریکای جهان خوار وارد کردند و ملت ایران را سرافراز کردند.» به همین سبب این روز را باید با استراتژی مبنایی و انقلابی استکبار ستیزی که امام راحل هم آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول دانستند، هر سال باشکوه تر از سال قبل گرامی داشته شود. مردم فهیم کشور هم به اهمیت این موضوع پی برده اند و با مقاومت و مبارزه باعث شده اند که جمله امام که فرمودند« امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، تحقق عینی پیدا کند.

حجت الاسلام علی عسکری ادامه داد: آمریکایی ها در جنگ تحمیلی و حمایت از صدام نتوانستند به این اتحاد ملت صدمه ای وارد کنند. اکنون هم ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده و شخص دکتر ظریف که مقام معظم رهبری هم خدمات او و تیم مذاکره کنند را ستودند، منجر به شکست سیاست تهاجمی آمریکا علیه کشور شد. در این اتفاق اخیر سیاست تهاجمی آمریکا تسلیم عقلانیت نظام جمهوری اسلامی شد.

او در ادامه به شهادت چند تن از دانش آموزان و روز تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان اشاره کرد و ادامه داد: مناسبت مهم این روز تسخیر لانه شیطان به وسیله دانشجویان خط امام(ره) بود. اکنون هم در سیاست های بین المللی هم سیاست های خصمانه امریکا به شکست منجر شده، بهتر است که مردم انقلابی این روز را جشن بگیرند و این روحیه ستیزه گرایی را با نشاط و انبساط خاطر در برابر آمریکا و اسرائیل که مولود نامشروع آمریکا است حفظ کنند.

او در ادامه با اشاره به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی صحبت های خود را این‌گونه ادامه داد: طبیعی است حفظ اتحاد کشور می تواند پیروزی قطعی و نهایی را نصیب ایران اسلامی کند. خوشحال هستیم که بعد از گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این شعار تحقق عینی پیدا کرده و باعث اتحاد دوچندان در کشور شده است.

20101

کد خبر: 544977

وب گردی

وب گردی