تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در راهپیمایی دانشجویان از مقابل دانشگاه تهران حضور خواهند یافت/ دانشجویان نسبت به آرمان‌ها آگاه و پایبند هستند

مدیر کل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در راهپیمایی ضد استکباری 13آبان خبر داد.


به گزارش ایسکانیوز،علی قدمیاری، مدیر کل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هماننده هر سال و پرشکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی 13آبان حضور خواهند داشت.

وی افزود: ریاست محترم دانشگاه آزاد جناب آقای دکتر میرزاده پیامی به همین مناسبت منتشر کردند و از دانشجویان و دانش آموزان برای حضور در این راهپیمایی دعوت کردند و براساس هماهنگی انجام شده تشکل های دانشجویی در سراسر کشور در این راهپیمایی حضور خواهند یافت و در تهران این راهپیمایی از مقابل دانشگاه تهران تا لانه جاسوسی آمریکا ادامه خواهد داشت.

قدمیاری در ادامه گفت: دانشجویان همواره باید نشان دهند نسبت به آرمان های انقلاب هم آگاه هستند و هم پایبندی لازم را دارند و بسیار اهمیت دارد نسلی که شاید خود در اوایل انقلاب و روز های جنگ نبوده اند اکنون با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان دهند این تفاوت نسل ها خللی در آرمان های و اصول آنها ایجاد نشده است.

201/201

کد خبر: 545134

وب گردی

وب گردی