کارگاه دو روزه "جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال"

با حضور 15 عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، کارگاه آموزشی " جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال" در سالن کنفرانس پژوهش این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آفرین بهرامی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گفتگو با اداره روابط عمومی واحد اسلامشهر؛ خبر از برگزاری کارگاه آموزشی " جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال" ویژه اعضای باشگاه طی روزهای سه شنبه دوازدهم و چهارشنبه سیزدهم آبانماه در سالن کنفرانس حوزه معاونت پژوهش و فنآوری واحد اسلامشهر داد و افزود: در این کارگاه دو روزه که از صبح روز گذشته آغاز شده و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت؛ 15 نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اسلامشهر حضور یافته و با اصول شیوه جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال آشنا می شوند.

وی آموزش در راستای ارتقای مهارت پژوهشگران جوان درزمینه روش های صحیح دسترسی و استفاده از منابع علمی دیجیتال را مهمترین هدف برگزاری این دوره 16 ساعته دانست و خاطرنشان کرد: حاضرین در این کارگاه آموزشی با سرفصل هایی همچون: هدف از جستجو در بانک های اطلاعاتی؛ روش های رایج جستجو در بانک های اطلاعاتی؛ تکنیک های رایج در جستجو در بانک های اطلاعاتی؛ بانک های اطلاعاتی معتبر بین المللی؛ جستجو با استفاده از کلید واژه؛ جستجو با استفاده از عبارت و ... هم بصورت تئوری و هم عملی آشنا می شوند.

بهرامی در خاتمه ضمن تقدیر از دکتر علیرضا معماری عضو هیأت علمی گروه مترجمی زبان انگلیسی واحد اسلامشهر و مدرس این کارگاه 16 ساعته؛ یادآور شد، پس از اتمام دوره؛ گواهینامه گذراندن دوره با موفقیت از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

20101

کد خبر: 545406

وب گردی

وب گردی