رونمایی از کتاب محمدعلی موحد در شهر کتاب

رونمایی از دو کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ی آینده» نوشته‌ی دکتر محمدعلی موحد و «یادداشت‌های پکن» نوشته‌ی دکتر محمد دهقانی در شهر کتاب برگزار می شود.

به تازگی دو کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ی آینده» نوشته‌ی دکتر محمدعلی موحد و «یادداشت‌های پکن» نوشته‌ی دکتر محمد دهقانی به همت نشر نگاره‌ی آفتاب منتشر شده است. کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ی آینده» شامل ده مقاله در تاریخ ایران و صنعت نفت ایران است که دانش، بینش و نکته‌سنجی‌های دکتر محمدعلی موحد در باب تاریخ را در برمی‌گیرد. کتاب «یادداشت‌های پکن» حاصل اقامت چند ماهه‌ی دکتر محمد دهقانی برای تدریس زبان و ادبیات فارسی در پکن است که با نگاهی فرهنگی و تیزبین به تحولات فرهنگی چین می‌پردازد. این اثر، نفحه‌ی ملایم و ماندگاری از عبیر فرهنگ باستانی چین را به خواننده‌ی ایرانی می‌رساند.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۶:۳۰ به بحث و گفت‌وگو درباره‌ی دو کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ی آینده» و «یاددشت‌های پکن» و اهدای جایزه‌ی «مهتاب میرزایی» اختصاص دارد. این نشست با حضور دکتر محمدعلی موحد، دکتر محمد دهقانی و علی میرزایی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود. ورود علاقه‌مندان آزاد است.

502502

کد خبر: 545542

وب گردی

وب گردی