ارائه مقاله های اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نجف آباد در مجامع بین المللی

طی فصل جاری آموزشی شش نفر از اعضای هیات علمی واحد نجف آباد با شرکت در کنفرانس های بین المللی کشورهای سوئیس، هندوستان، مالزی ، ترکیه و تایلند  با ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی خود،  محققان و دانشگاهیان دیگر کشورها را با جدیدترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آّباد آشنا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، پرهام معمار زاده، استادیار دانشکده مهندسی عمران واحد نجف آباد با شرکت در سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتها در مهندسی عمران، سازه و محیط زیست و ارائه سخنرانی با موضوع تاثیر خوردگی بر عملکرد پوش‌آور دیوار برشی فولادی که در کشور سوئیس برگزار شد، شیوه جدیدی از خوردگی را برای شرکت کنندگان در کنفرانس ارائه کرد.

مهدی مومنی دانشیار دانشکده علوم انسانی واحد نجف آباد با ارائه مقاله ای تحت عنوان، «نقش مدیریت هتل در جذب گردشگر در کنفرانس بین المللی تجارت و توریسم» که در تاریخ 14 و 15 سپتامبر در کشور مالزی برگزار شد، نتایج مطالعه انجام شده در یکی از هتل های اصفهان در جذب توریسم را به‌صورت سخنرانی برای شرکت کنندگان ارائه کرد.

سید حمید محمودیان که استادیار دانشکده مهندسی برق واحد نجف آباد می باشند با ارائه مقاله«Adaptively Adjusted Footprint of Uncertainty in Interval Type Fuzzy Controller for Cancer Drug Delivery»، در سیمپوزیوم بین المللی رباتها و هوش مصنوعی که توسط موسسه علمی IEEE-IRIS 2015 در مهر ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار شد، شرکت کرد. محمودیان در بخش ورک شاپ این رویداد علمی مقاله خود را ارائه کرد.

لازم به ذکراست که این کنفرانس در چهار بخش کنفرانس، کارگاه و جلسات ویژه، بخش PhD و بخش صنعتی برگزار شد.

دکتر شهاب کریمی نیا استادیار دانشکده هنر، معماری و شهرسازی واحد نجف آباد مقاله ای تحت عنوان«Effect of Galleries on Thermal Conditions of Open Urban Areas»، را برای ارائه بصورت سخنرانی درکنفرانس بین المللی کیفیت زندگی که در آذر ماه سال جاری در کشور ترکیه برگزار می شود، ارسال کرده است که طبق نظر دبیرخانه این همایش، مقاله استادیار دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برای ارائه پذیرفته شده است.

همچنین مقاله دکتر حسین پور قاسم دانشیار دانشکده مهندسی برق واحد نجف آباد تحت عنوان«Invariant-Pattern Descriptor-based Logo Recognition Using Radon Transform and Complex Moments» برای ارائه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی IEEE که آذر ماه سال جاری در کشور هندوستان برگزار می شود، پذیرفته شده است.

دکتر امیر گندمکار استادیار دانشکده علوم انسانی واحد نجف آباد که در زمینه آلودگی هوای کلانشهرها مطالعه و تحقیق می کند، نیز مقاله ای تحت عنوان: "مطالعات آماری روزهای آلوده هوای اصفهان" را برای ارائه به چهارمین کنفرانس بین المللی شیمی، اکولوژی و علوم محیطی که اواخر آذر ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می شود، آماده ارائه کرده است. مقاله دکتر گندمکار در این کنفرانس بصورت سخنرانی و در روز اول کنفرانس ارائه خواهد شد.

10101

کد خبر: 545631

وب گردی

وب گردی