شهادت سومین دانشجوی واحد یادگار امام خمینی (ره) در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س)

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در دفاع از حریم حرم مطهرحضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی در روز 13آبان به دست تروریست‌های تکفیری سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ایسکانیوز؛ شهید قدیر سرلک فرمانده گردان امام حسین (ع) سپاه ناحیه شهید محلاتی دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی بود که در مقطع ارشد مشغول به تحصیل بود.

وی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و در 13آبان ماه به دست نیروهای تکفیری در کشور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

دانشجوی شهید قدیر سرلک که سال‌ها با عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین به خادمی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت مشغول بود، هتک حرمت تروریست‌های مورد حمایت مستکبران و کشورهای مرتجع منطقه، به اماکن مقدسه در سوریه را برنتافت و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد. این شهید بزرگوار سرانجام پاداش اخلاص خود را گرفت و در ماه محرم در نبرد با سرسپردگان صهیونیسم جهانی به شهادت رسید و به دیدار مولای خود حضرت ابا عبدالله(ع) شتافت.

به همین منظور دکتر سید فرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری در پی شهادت قدیر سرلک از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و دانشجوی این واحد دانشگاهی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

سرانجام بسیجی مدافع حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در ایام سوگواری مولایش اباعبدالله الحسین و در ماه محرم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حریم ولایت عروج کردند و به ملکوت اعلی پیوستند. این شهید نماد ایمان، تقوی، صداقت، اخلاص، اراده، تلاش و فداکاری در راه خدا و در مسیر نورانی امام و رهبری و شهدای والامقام بود.

تداوم راه نورانی این شهیدان، مقاومت و حرکت در مسیر باورها و ارزشهای الهی و خط امام و رهبری و دفاع از ولایت فقیه است.

اینجانب شهادت این بسیجی دلاور در دفاع از حریم ولایت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، همرزمان، جامعه دانشگاهی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت گفته، برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

دکتر سید فرج الله موسوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این نیز شهیدان سرافراز، بسیجی نام‌آور شهید محمدحسین مرادی دانشجوی رشته جغرافیای انسانی در مقطع ارشد این واحد دانشگاهی و شهید مهندس امین کریمی دانشجوی کارشناسی الکترونیک در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و در دفاع از حریم ولایت(ع) به دست تروریست‌های تکفیری_صهیونیستی در سوریه به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

شهید قدیر سرلک از مدافعان حرم حضرت زینب (س)، یکشنبه 17 آبان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در شهرک رضویه (کاروان) تشییع می شود و در گلزار شهدای پاکدشت به خاک سپرده خواهد شد.

شهید قدیر سرلک به صورت داوطلبانه برای اجرای عملیات مستشاری به منظور دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با گروهک‌های تروریستی به سوریه رفته بود که در روز سیزدهم آبان در حومه حلب به دست تروریست های داعش به شهادت رسید.

20101

کد خبر: 545751

وب گردی

وب گردی