افزایش مزاحمت‌های خیابانی در تهران را تأیید نمی‌کنم/ فروش نوزاد در کنار بیمارستان‌ها قابل بررسی است/ گشت ارشاد افزایش نداشته است

سردار ساجدی‌نیا درباره اظهارات معاون راهبردی قوه قضاییه مبنی بر افزایش مزاحمت خیابانی، اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر فروش نوزادان، خبرها مبنی بر افزایش گشت ارشاد و بررسی علت تصادف مأموران پلیس آگاهی فاتب سخن گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تشییع دو تن از افسران پلیس آگاهی فاتب در جمع خبرنگاران، در واکنش به اظهارات معاون راهبردی قوه قضاییه مبنی بر افزایش 98 درصدی تعرضات کلامی و مزاحمت‌های خیابانی گفت: ما در تهران این آمار را تأیید نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اظهارات فاطمه دانشور در مورد فروش نوزادان در کنار چند بیمارستان به قیمت 100هزار تومان گفت: این موضوع قابل بررسی است و پیگیری می‌کنیم؛ اگر این مسئله به صورت باندی یا فردی باشد پلیس پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ افزود: طرح‌های امنیت محلی ادامه دارد و با توجه به برودت زودرس هوا طرح‌های زمستانی راهور نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او در خصوص اخباری مبنی بر اینکه گشت ارشاد افزایش یافته، گفت: گشت ارشاد تهران بزرگ همان برنامه قبلی را دارد و بحث افزایشی نداشته فقط اجرای مأموریت‌ها را ادامه می‌دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به حادثه تصادف دو نفر از افسران پلیس آگاهی تهران بزرگ پرداخت و گفت: دو نفر از افسران جوان که بسیار تلاشگر، متقی، مؤمن و شجاع بودند در انجام مأموریت به درجه شهادت نائل شدند.

او ادامه داد: این دو نفر در مأموریت بر اثر حادثه تصادف جان باختند که راننده از محل متواری شد و در نهایت توسط یگان بزرگراهی شناسایی و دستگیر شد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

ساجدی‌نیا افزود: این دو مأمور در برخورد با اراذل و اوباش فعالیت داشته و جزو افسران لایقی بودند که بنده این ضایعه را به خانواده، همکاران و مردم تهران تسلیت می‌گویم.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ به استقبال خوب مردم و حضور گسترده شهروندان در مراسم تشییع پیکر این دو شهید اشاره کرد و گفت: استقبال مردم نشان می‌دهد که شهروندان تهران قدردان فرزندان خود در مجموعه پلیس هستند که ما این حضور را قدر دانسته و به فعالیت خود برای ارتقای امنیت مردم ادامه خواهیم داد.

105105

کد خبر: 545764

وب گردی

وب گردی