راه دسترسی به خانه استاد شهریار، 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: راه دسترسی به خانه استاد شهریار، 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، یدالله قاری زاده در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای هسته‌های کلیدی شهرستان بستان آباد گفت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی بستان آباد یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین هسته‌های کلیدی این شهرستان است که در مساحت 70 هکتار، مصوب شده است.

او به توسعه زیرساخت‌های گردشگری و جذب توریست، دومین هسته کلیدی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر، یک هتل نیمه تمام در این شهرستان در حال احداث است.

او ادامه داد: راه‌اندازی مجتمع خدماتی و گردشگری آب گرم بستان آباد از دیگر هسته‌های کلیدی ما در ارتباط با توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

به گفته فرماندار شهرستان بستان آباد، ساماندهی مرکز تالاب بین‌المللی قوری گل از دیگر هسته های کلیدی شهرستان است که دستگاه‌های مربوطه تا کنون اقدامات بسیار خوبی در ارتباط با تامین حوزه آبریزی و جلوگیری از برداشت غیر قانونی آب و تصرف اراضی اطراف آن انجام داده‌اند.

قاری زاده در بخش پایانی سخنان خود به آخرین وضعیت راه روستایی روستای خشکناب اشاره کرد و افزود: راه دسترسی به خانه پدری استاد شهریار، 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فردی خیر نیز در این منطقه در حال فعالیت است.

20106

کد خبر: 545885

وب گردی

وب گردی