کمیته «رسیدگی به معیشت فرهنگیان» تعطیل شد!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسات «کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان» به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و در نتیجه این کمیته تعطیل شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر جبار کوچکی نژاد گفت: با توجه به اینکه در جلسات کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان به هیچ نتیجه ای دست نیافتیم و اعتباری برای پرداخت معوقات فرهنگیان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین نشد لذا این کمیته تعطیل شد.

او درباره وضعیت کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان گفت: برای حل مشکلات فرهنگیان مقرر شد تا کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان با حضور ۵ نفر از نمایندگان مجلس، رئیس و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش تشکیل شود که این اتفاق افتاد.

کوچکی نژاد افزود: ۶ جلسه این کمیته تشکیل شد اما به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و نمایندگان از جمله بنده در جلسات دیگر این کمیته شرکت نکردم و شنیدم که این کمیته دیگر جلساتی برگزار نمی کند و تعطیل شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکیدکرد: در این جلسات مقرر شد مبلغ مورد نظر بازنشستگان فرهنگی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود اما به دلیل اینکه به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و سازمان مدیریت اعتبار وزارت آموزش و پرورش را تامین نکرد این کمیته تعطیل شد.

او گفت: هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال مطالبات بازنشستگان در سال ۹۳ است و مطالباتی نیز در بخش های دیگر وزارت آموزش وپرورش با مبلغ حدود ۲ هزار میلیارد ریال وجود دارد.

105105

کد خبر: 545918

وب گردی

وب گردی