فیلم جدید پیمان قاسمخانی،صحنه‌های اکشنی که در سینمای ایران کمتر دیده شده

پیمان قاسم‌خانی اولین فیلم سینمایی خود را با دو کارگردان جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا پیمان قاسم‌خانی که بیشتر به عنوان یکی از نویسندگان و فیلمنامه‌نویسان سینما و تلویزیون شناخته می‌شود، این روزها در تدارک شروع فیلمبرداری، اولین فیلم سینمایی خود به عنوان کارگردان است.

پیش از این قرار بود این فیلم با نام «پژمان» و در ادامه‌ی سریال «پژمان» ساخته شود، اما این فیلمنامه‌نویس خط اصلی داستان فیلم خود را تغییر داده است.

او درباره‌ی جدیدترین وضعیت این فیلم که نام آن هم تغییر کرده و قرار است از 10 آذر ماه کلید بخورد گفت: در این فیلم که نام قطعی آن هنوز مشخص نیست، صحنه‌های اکشنی خواهیم داشت که نمو‌نه‌ی آن در سینمای ایران کمتر دیده شده است و به همین دلیل دهقان محمدی به عنوان کارگردان دوم برای صحنه‌های اکشن در این پروژه همکاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: خط داستانی فیلم هم تغییر کرده و در این نسخه سینمایی پژمان جمشیدی‌ که این روزها به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند، محور داستان خواهد بود.

قاسم‌خانی درباره‌ی حضور بازیگرانی همچون بیژن امکانیان، ابوالفضل پورعرب، ویشکا آسایش و مانی حقیقی که نام آن‌ها دربرخی خبرها ذکر شده است، گفت: در این‌باره ترجیح می‌دهم، وقتی همه چیز به طور قطعی مشخص شد، اسامی بازیگران را اعلام کنم. چون با وجود اینکه با برخی از همکاران قراردادی بسته شده اما به دلیل مسائلی از جمله سفر باید هماهنگی‌های زمانی انجام شود.

او که فیلمنامه‌ی اولین تجربه‌ی کارگردانی خود را هم نوشته است، اضافه کرد: تلاش می‌کنم فیلم به جشنواره فجر برسد، اما کیفیت کار را فدای رسیدن به جشنواره نمی‌کنم.

این فیلم با نام قبلی «پژمان» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و سید محمد امامی (تهیه‌کننده‌ی سریال «شهرزاد») ساخته می‌شود و برخی دیگر از عوامل آن عبارتند از؛ علی تبریزی (فیلمبردار)، پیام اسکندری (طراح صحنه)، رعنا امینی (طراح لباس)، زینب نصرالهی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) ،‌داریوش صادق‌پور (صدابردار) و دهقان محمدی (کارگردان صحنه‌های اکشن).

502502

کد خبر: 546109

وب گردی

وب گردی