عسکری: «مرگ بر هاشمی» در تلویزیون پخش می کردند تا نگذارند او  در راس خبرگان قرار گیرد

رابط پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن اقا در کنار آقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انتخاب، حجت الاسلام علی عسکری،رابط پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به سئوالی در رابطه با کاندیداتوری خود گفت: هم دوستان مشهد و هم بسیاری از مجموعه ها در تهران اصرار به کاندیداتوری من دارند، البته ما باید با آیت الله هاشمی در رابطه مشورت کنیم.

وی افزود: اگر آیت الله هاشمی نظرشان این باشد که ثبت نام کنم، کاندیدا می شوم.

عسکری با اشاره به دور قبلی انتخابات مجلس گفت: برخی از جریان ها دور قبلی انتخابات را تحریم کرده و موجب شدند، برخی افراط گرایان هتاک که امروز دور برداشته اند، بتوانند از مشارکت حداقلی مردم سوء استفاده کنند، آنها امروز هم به دنبال چنین هدفی هستند.

رابط پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با کاندیداتوری احتمالی محسن هاشمی گفت: آقا محسن دور قبل هم قصد کاندیداتوری داشتند اما پس از مشورت با مادرشان، در انتخابات ثبت نام نکردند، با این حال امسال احتمال دارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین فاطمه هاشمی نیز ممکن است کاندیدا شود.

وی در پاسخ به سئوالی در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان گفت: همراهی ایت الله هاشمی، آقای ناطق و سیدحسن اقا بایکدیگر که پیروزی اقای روحانی را با تدبیر خودشان رقم زدند، باعث نگرانی تندروها شده است.

رابط پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در صورتی که این بزرگواران در انتخابات خبرگان حضور پیدا کنند، اثر گذاری بسیاری خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این سه بزرگوار برای مردم و کشور مایه امید هستند.

عسکری در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه ی اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.

عسکری گفت: آیت الله سیدحسن خمینی سرمایه برزگی است و نام و متکب امام را نمایندگی می کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن اقا در کنار اقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.

203/201

کد خبر: 546177

وب گردی

وب گردی