عابدینی : سازمان لیگ به هیچ عنوان تخفیف 40 میلیارد تومانی به کانون ایران نوین نداده است

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در این جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ،مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون ورئیس سازمان لیگ، اعضا هیأت رئیسه و مسئولان سازمان لیگ حضور داشتند.
در پایان این جلسه امیر عابدینی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:سازمان لیگ فوتبال ایران به هیچ عنوان تخفیف 40 میلیارد تومانی به کانون ایران نوین مجری تبلیغات محیطی لیگ برتر نداده است.
وی گفت:کانون ایران نوین به استناد ماده 10 قرارداد در نامه ای به سازمان لیگ آورده است در حال حاضر شرایط به گونه ای نیست تا ما در یک بستر مناسب قرارداد فصل دوم را به اتمام برسانیم و درخواست تعلیق در این قرارداد را مطرح کرده اند.
عابدینی افزود:در این نامه2 پیشنهاد مطرح شده است که در جلسه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ که با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و دیگر اعضا برگزار شد مورد برسی قرار گرفت .
این مقام مسئول بیان کرد:در این جلسه مقرر شد گروه کارشناسی متشکل از محمد رضا ساکت مدیر بازار یابی سازمان لیگ ، مراد حاج جعفری،مرتضی حسن پور و خودم از اعضای هیأت رئیسه پیشناد کانون ایران نوین را بصورت جدی و کارشناسی بررسی کنند وآیا می توان به استناد ماده 10 شرایط ویژه را در این قرارداد اجرا کرد.
عابدینی تاکید کرد:تا این لحظه هیچ مصوبه ای دال بر اینکه به این مجری تبلیغاتی 40 میلیارد تومان تخفیف داده شده ،تصویب نشده است.
وی در پایان گفت: در صورتی که با پیشنهاد ارائه شده از سوی کانون ایران نوین در هیأت رئیسه موافقت نشود این قرارداد به قوت خود باقی و باید مورد اجرا گذاشته شود.

602/604

کد خبر: 546225

وب گردی

وب گردی