ارائه 1700 مقاله به بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قوچان گفت: تعداد مقالات رسیده به بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران 1700 مقاله است که از این تعداد 1050 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، حمید طباطبایی گفت: بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه20 و 21 آبان ماه توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان این موضوع که این کنگره دارای اهداف فراوانی است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان دارای پتانسیل‌های بسیارزیادی در حوزه علوم و صنایع غذایی بوده، به طوری که علاوه بر در اختیار داشتن مقاطع مختلف تحصیلی در حوزه صنایع غذایی اقدامات لازم جهت اخذ مجوز مرکز تحقیقاتی نیز صورت گرفته است.

دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با اشاره به این مطلب که این کنگره فرصتی برای برقراری ارتباط خراسان رضوی با صنایع مختلف و بیان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در این حوزه است، اظهار کرد: تعداد 1050 مقاله در این کنگره پذیرش شده که 970 مقاله به صورت پوستر و 80 مقاله نیز به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که در روز دوم همایش میزگرد صنعت و دانشگاه با حضوردکتر هدایت حسینی مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، و صاحبان صنایع و دانشگاهیان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: دبیر علمی کنگره، مدیر عامل شرکت سبزایران، مدیر عامل شرکت پارس استا، مدیر عامل شرکت پادراتوس، مدیر عامل شرکت آجیل عدالت، مدیر عامل شرکت پرارین و مدیر عامل شرکت شاداب از میهمانان ویژه شرکت کننده دراین میزگرد هستند.

طباطبایی بیان کرد: برپایی نمایشگاه محصولات غذایی وهمچنین کارگاه‌های آموزشی مورد تایید سازمان غذا وداروبا موضوعات مختلف در حوزه علوم و صنایع غذایی، نشست رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باحضور دکترکریم زارع رئیس این باشگاه از برنامه‌های جانبی بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران است.

وی همچنین عنوان کرد: رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران به همراه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانان اصلی بیست و سومین کنگره ملی و علوم و صنایع غذایی ایران خواهند بود.

20101

کد خبر: 546471

وب گردی

وب گردی