محسن رضایی: به زودی جزئیات قتل پسرم را منتشر می‌کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با نوشتن نامه ای برای پسر ارشدش احمد رضایی که سال ۱۳۹۰ در امارات به قتل رسید با اشاره به اینکه پلیس امارات در زمینه قتل احمد با ما همکاری نکرد گفت: احمد به تلافی اشتباهش، ضربه‌ای به منافقین در امریکا زد که در موقع لازم جزئیات آن را خواهیم گفت .

به گزارش ایسکانیوز ، متن نامه که در صفحه اینستاگرام محسن رضایی منتشر شده است به این شرح است: جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند و می‌جنگیدند. خانواده رزمند‌ه‌ها جهاد کمتری از همسران خود نداشتند. چون ما بعضاً شش ماه یک بار هم فرصت سرکشی به خانه را پیدا نمی‌کردیم. همسران رزمنده‌ها هشت سال به صورت یک‌تنه بار تربیت فرزندان بدون حضور شوهرانشان را به دوش می‌کشیدند . این بخشی از جنگ است که به آن توجه نمی شود . آیا یک بچه 7-8 ساله انتظار ندارد با پدرش به پارک و یا بازار برود؟

خانواده من یکی از ده‌ها هزار خانواده‌ای بود که این مشکلات را تحمل کردند. این مشکلات روی احمد هم اثر داشت و یک بار به مادرش گفته بود کاش یا پدرم شهید می‌شد که می‌گفتیم پدرمان شهید شده و یا می‌آمد و یک بار با هم به پارک و بازار می‌رفتیم.

احمد به خاطر روحیات خاصی که داشت و شجاعتی که در وجودش بود، سر پرشوری داشت و دچار اشتباهی در زندگی‌اش شد ولی چیزی نگذشت که متوجه شد و با مشورت من نقشی را بر عهده گرفت و به تلافی اشتباهش ضربه ای هم به منافقین در امریکا زد که در موقع لازم جزییات آنرا خواهیم گفت.

زوایای قتل احمد مشخص نشده است. پلیس امارات در این زمینه با ما همکاری نکرد حتی موبایل و کامپیوتر وی را هم به ما ندادند تا ببینیم آخرین تماس‌های وی با چه کسانی بوده است. احمد ما بالاخره به اصل خود بر گشت واحتمالا به همین دلیل هم به قتل رسید.

یک سال با ما به خانه خدا مشرف شد و ساعتها در کعبه نماز می خواند که همراهان او خسته شده و به هتل بر گشته بودند. به او می گفتند شما زانو درد نمی گیرید؟

احمد بسیار قرآن می خواند و ذکر می گفت. در کنار جنازه اش پارچه سفیدی پیدا کردند که هزار اسم الله را نوشته بود. برایش دعا کنید."

بر اساس این گزارش، احمد رضایی فرزند محسن رضایی در 22 آبان 1390 در هتل گلوریای دوبی در طبقه 18 اتاق 23 درگذشت.

201/201

کد خبر: 546570

وب گردی

وب گردی