ارائه تسهیلات به کارمندان قرار دادی در آینده نزدیک/ معرفی 18 هزار و 632 دانشجو به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات ازدواج

فرید ذاکر در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از معرفی 18 هزار و 632 دانشجوی متقاضی دریافت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج به بانک های عامل تا پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرید ذاکر مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تسهیلات این دانشگاه گفت: در حوزه اداره کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دو فاز یکی بخش ارائه تسهیلات به اعضای هیات علمی و کارمندان و دیگری ارائه تسهیلات به دانشجویان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ارائه تسهیلات به اعضای هیات علمی و کارکنان گفت: در سال گذشته بیش از 6هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ترجیحی به اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات بهبود و افزایش کیفیت معیشتی اعضای هیات علمی و کارکنان است، گفت: ارائه تسهیلات همچنان ادامه دارد و بخشنامه مرحله دوم آن نیز به زودی ابلاغ خواهد شد.

ذاکر همچنین در خصوص تسهیلات ارائه شده به دانشجویان گفت: در سال تحصیلی 93-94 مجموع وام هایی که از محل وام های داخلی و خارجی به دانشجویان پرداخت شده بیش از 5 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با سال تحصیلی 92-93 افزایش خوبی داشته است.

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی دانشگاه مبنی بر حمایت از سنت حسنه ازدواج و ترویج آن از تاریخ 6 شهریور 93 همزمان با روز ولادت حضرت معصومه و روز دختر طرحی را با عنوان وام ویژه ازدواج دانشجویی آغاز کرده ایم. در این طرح کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ 6شهریور 93 ازدواج کرده اند می توانند در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت نام و از طریق دانشگاه و سامانه به بانک های عامل معرفی شوند.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات یکصد میلیون ریالی در سه فاز پیش بینی شده است، گفت: فاز اول تا پایان سال 93، فاز دوم تا پایان شهریور 94 و نهایتا فاز نهایی تا پایان سال 1394پیش بینی شده است که تاکنون تعداد 18 هزار و 632 نفر جهت دریافت وام 10 میلیون تومانی در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند و در نظر داریم همانطور که قول دادیم تا آخر آبان ماه یعنی 4 ماه زودتر از فاز های پیش بینی شده این افراد را به بانک های عامل معرفی کنیم.

ذاکر خاطر نشان کرد: بعد از اینکه این افراد از تسهیلات وام ازدواج بهره مند شدند در خصوص ثبت نام جدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارائه تسهیلات به کارمندان قرار دادی

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از ارائه تسهیلات اعتباری به کارمندان قرار دادی خبر داد و افزود: در راستای ارائه تسهیلات به اعضای هیات علمی و کارکنان در مرحله جدید تفاهم نامه با بانک ملی الحاقیه ای را در دست تدوین داریم که مراحل کارشناسی آن درحال انجام است.

وی در پایان افزود: در مرحله گذشته براساس تفاهم نامه با بانک ملی تنها به کارمندان رسمی و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی وام تعلق می گرفت که با پیگیری های صورت گرفته و تمهیدات ریاست دانشگاه در نظر داریم تا کارمندان قرار دادی نیز از این تسهیلات بهره مند شوند.

20101

کد خبر: 546635

وب گردی

وب گردی